Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Vård
Om enklare vård av häst samt diskussioner om sjukdom och skada på häst. Om hästens foder och strö. Huvudmoderator: Görel
Foder & Strö
Min häst verkar bli dålig i magen av krafft plus grön...:confused: Är det någon annan som varit med om liknande med detta foder? Kan det...
Foder & Strö
I år har vi köpt ett hösilage med dåliga protein värden. Jag har en lättfödd häst som behöver ett koncentrerat proteinfoder. Jag brukar...
Foder & Strö
Hej, min mamma kom hem med Granngårdens havrefria müsli nu istället för den vanliga, Mustang. För att den har blivit så dyr.. :(
Vad är...
Foder & Strö
Har provat med betfor och (hel)havre, även andra pellets, i syfte att ge honom vitmaintillskott pga mattheten han fått i pälsen sen han...
Kropp & Själ Skulle pussel kunna vara något? Det kanske inte tränar närminnet specifikt som så, men lär ju vara nyttigt för att hålla hjärnan i trim...
Hundavel & Ras Det kan vara klokt ibland att ha ögonen på flera kullar samtidigt. Just för att det inte finns några garantier. Själv tog jag en valp...
Hästhantering Instämmer! Och lika viktigt för en som min som inte "vågar" ta paus. Han har mycket sällan blivit för "på" men när han blev bekväm med...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.