Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Vård
Om enklare vård av häst samt diskussioner om sjukdom och skada på häst. Om hästens foder och strö. Huvudmoderator: Görel
Foder & Strö
Vad ger man en häst som är svår att få upp å hålla hull, är kräsen, vill inte äta mycket, är het, har mugg och en del gallor. Tilläggas...
Foder & Strö
Ska flytta till nytt stall i höst där man ger horsehage. Jag har inte fodrat tidigare med detta men när jag kollar på värderna blir jag...
Foder & Strö
Betet torkar bort i värmen. Fortsätter det såhär är jag utan bete i juli :eek: Och jag brukar ha FÖR MYCKET bete, men den här våren och...
Foder & Strö
Fick hem 1½ ton lite drygt med fjolårshö idag. Löspressade balar, och tyvärr så gick vissa balar sönder vid avlastningen av höet. Vilket...
Foder & Strö
Hej jag undrar vad jag ska ge min häst för mat , har inte aft henne s¨å länge och vet inte vad hon ska få än hon är ett tyskridponny som...
Kropp & Själ Vi har besök av folk från kontoret i Linköping, dom vill ta med mig dit för att jag håller så bra ordning 😁 sa att dom kunde få ha delad...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.