Björnfot!

Sv: Björnfot!

Varför köpa till sig problem när det finns hästar som faktiskt är friska! Det är mitt motto när jag ska köpa häst OAVSÄTT hur fin hästen än är!!

Mitt måtto är att om det är en fin häst med hov/benrelaterade problem så gör jag allt för att försöka fixa till det.

Tyvärr brukar mina kunder lita för mkt på mitt yrke så dom köper alla hästar som är fina, sedan blir det jag som ska balansera upp dom.

Denna häst går faktiskt att balansera upp, fast det kommer ta lite tid och gratis blir det absolut inte.

Med ett bra sammarbete mellan hästägare och hovis och en väl genomförd plan så kan man faktiskt lyckas med denna individ. Vi har lyckats med det flera ggr tidigare.

Liknande trådar

Övr. Katt Katten kom med en liten klösmöbel. Hon använder faktiskt den för att klösa klorna på, men hon utnyttjar inte den särskilt mycket, jag...
Svar
19
· Visningar
653
Senast: Bison
·
Hästvård Inspirerad av bukes tråd kring Atletix-dupe hade det varit kul med en tråd för hemmagjorda hästvårdsprodukter. Och jag kunde inte hitta...
2 3
Svar
42
· Visningar
3 164
Hästvård Jag gör ofta "buklyft" på mina hästar för att kolla av rörligheten i ryggen. Min ena häst har super rörlighet, lyfter jättefint men har...
Svar
18
· Visningar
1 298
Foder & Strö Har för första gången en häst där man måste vara lite betänksam kring i vilken form man ger foder. Hon har en djup tandficka och...
Svar
14
· Visningar
642
Senast: WildHorse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka