Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning Hur bra är dessa? Jag läste någonstans att de är kylande då det inte finns något foder mellan häst och blött täcke. Det verkar ju... 2
Svar
28
· Visningar
6 720
Senast: tuaphua
·
Utrustning He på er. Undrar mest om någon av er, har någon aning om vad det är för skillnad på isabell werth wintec dressyr va kieffer action...
Svar
11
· Visningar
1 330
Senast: super
·
E
Utrustning Är det någon som har dem och kan berätta lite om dem? :) jag funderar på att köpa dem, men 1950 kr för ett par stigbyglar är lite mkt... 2 3
Svar
46
· Visningar
15 233
Senast: bejkonfis
·
Utrustning Äntligen har jag hittat mitt släp:-), och hästen oxå. Som numera travar in i släpet. Själv har jag provåkt det hemma på gården, och det...
Svar
2
· Visningar
2 032
Senast: LoE
·
Utrustning Hej!:) Har en ridtravare som jag behöver sadelhjälp med. Har kommit fram till att han behöver en svängd bom iallfall;) Han har...
Svar
0
· Visningar
619
Senast: Vulkan
·
S
Utrustning Har ett OS träns i som hänger i sadelkammaren där hemma som jag funderar på att sälja. Men minns inte modellen eller vad jag gav för...
Svar
1
· Visningar
1 021
Senast: Daisy
·
Utrustning Måste skaffa en "ny" (dvs en annan begagnad) bil som får dra runt 2500 kg. Vill ha en pålitlig och gärna billig bil som är tillräckligt...
Svar
0
· Visningar
1 200
Senast: Catayah
·
Utrustning Har förstått att vridmomentet är viktigt att titta på för att se hur stark en motor är att dra med. Har jag fattat rätt:confused: Men...
Svar
12
· Visningar
4 670
Senast: SiZo
·
Utrustning Hästen behöver ett tunnt, hyfsat slitstarkt täcke för varmare vår/höstdagar och kyligare sommardagar. Hästen tål vatten, men jag är lite...
Svar
3
· Visningar
1 479
Senast: remmis
·
Utrustning hur upplever ni att denna sadel (hoppsadeln) är i sätet? hur mycket skiljer 17" på 17,5"? funderar på en sådan till min d-ponny men...
Svar
2
· Visningar
2 014
Utrustning Hej! Har nöjet att skaffa en ny (passande) sadel för min häst... Blev, på senaste klinikbesök, rekommenderad en Frank Baines Reflex utav...
Svar
15
· Visningar
2 080
Senast: Trisse_B
·
Svar
0
· Visningar
192
Senast: Karre
·
Utrustning Nu har jag hittat en bil en Subaru Legacy med boxer motor 2,0 fyrhjulsdrift 2007 gått 11.000 mil. Skattevikt, kg: 1480 Tjänstevikt...
Svar
16
· Visningar
6 828
Senast: Apollo
·
Utrustning Era erfarenheter av denna bil. Har hittat en som får dra 1480 på B-kort. En 2003 som bara gått 7000 mil. Ett pris som är bra oxå. Med...
Svar
8
· Visningar
2 730
Senast: Apollo
·
Utrustning Någon som provat dessa två olika albion modeller på samma häst ? Skiljer de något i anläggningen på hästen eller är det bara...
Svar
4
· Visningar
2 680
Senast: gylle
·
Utrustning Hej alla! Vet någon skillanden mellan en Versaille och en Meredith? Jag har lagt en Versaille på min häst, 17" och 33 i bomvidd...
Svar
0
· Visningar
673
Senast: kraven
·
Utrustning Håller på och bli knäpp, två sadlar av exakt samma modell och märke dock med olika framvalv vilket förvirrar en hel del när man tittar... 2
Svar
26
· Visningar
2 920
Senast: _Viva_
·
Utrustning Tänkte köpa ett Bucas Buzz off rain och till det köper man en separat hals. Hur är storleken på halsarna till Bucastäcken? Hästen är...
Svar
0
· Visningar
929
Senast: kanel2012
·
Utrustning Kommer åka på ridresa i vår till Spanien, kommer rida ca 7 timmar varje dag i varierad terräng (berg, stränder, skog mm) Jag funderar... 2
Svar
20
· Visningar
4 512
Senast: Ramona
·
Utrustning De trådar som finns om Skodan är ett år gamla så jag gör en ny. Letar för fullt efter en dragbil, men måste utöka mitt letande. Har... 2
Svar
27
· Visningar
4 292
Senast: axel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Tovig katt
  • Alternativ till försäkring
  • Rehabtid dragna tänder