gylle
Trådstartare
Sv: Visst har väl dessa sadlar olika bomvidd eller ?
Sissu skriver ju dock att det är ändrat nu det var det jag svarade på.
Tycker faktiskt att det är högst märkligt att jag aldrig skulle ha stött på den om den funnits i många år med tanke på hur mkt jag bjudit på via ebay genom åren.
Måste ju nästan gå in och provbjuda på fler saker nu för att testa om det går att bjuda på någon auktion som står att de enbart skickar till uk men med min vanliga tur så bjuder jag väl då hem en massa saker jag inte vill ha även om jag bara lägger 1£ högre.
Fast det är inte ebay som satt in spärren, det är säljaren som klickat i spärren.
Å den spärren har funnits i flera år, du har bara haft tur att du inte råkat ut för den förrän nu.
Jag vet precis hur frustrerande det är när den kommer upp.
Sissu skriver ju dock att det är ändrat nu det var det jag svarade på.
Tycker faktiskt att det är högst märkligt att jag aldrig skulle ha stött på den om den funnits i många år med tanke på hur mkt jag bjudit på via ebay genom åren.
Måste ju nästan gå in och provbjuda på fler saker nu för att testa om det går att bjuda på någon auktion som står att de enbart skickar till uk men med min vanliga tur så bjuder jag väl då hem en massa saker jag inte vill ha även om jag bara lägger 1£ högre.