Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

T
Utrustning Köpte ett par Cavallo boots till min hopplösa tappskohäst... När han har de på så låter det som att de är för stora, de "klonkar"...
Svar
3
· Visningar
1 162
Senast: ticken
·
Utrustning Vad är det egentligen för skillnad på dessa bett? Båda är hissbett och ger dubbla signaler. Vad är egentligen skillnaden på funktionen...
Svar
3
· Visningar
1 344
Senast: fjordtokan
·
Utrustning Jag har två islandshästar varav den ena mycket kräsen med sadelval. Han gillar inte alls bomsadlar om de är över 35cm långa(har hittils... 2 3 4
Svar
78
· Visningar
11 594
Senast: HannaZ
·
Utrustning har sett en i stallet som har ridbyxor i jeansmodell (är väl demi tror ja) men hur tycker ni att de är i förhållande till vanliga...
Svar
12
· Visningar
2 132
Utrustning Hej! Är det någon som vet om det går att ändra totalvikten på släpet och hur man i så fall gör? Jag har idag ett släp som har en... 2
Svar
29
· Visningar
29 188
Senast: Serendephis
·
Utrustning Skulle behöva lite hjälp av er sadelkunniga här på buke! har som många andra funderingar över sadlar Jag rider ett varmblod/har på...
Svar
7
· Visningar
1 520
Senast: Gimlan
·
Utrustning Har köpt mig en så fantastiskt fin ny sadel, I'm in love :love: Det har dock uppstått ett problem eftersom den är brun, jag kan inte...
Svar
10
· Visningar
3 156
Senast: super
·
Utrustning Måste hitta en dressyrsadel till min fyraåring. Den jag har kvar sen andra hästen passar inte... Det är en Trainers jessica normal bom... 3 4 5
Svar
96
· Visningar
12 115
Senast: sandrafors
·
F
Utrustning Hallå Svea! Vad är det för typ av sadelgjordsstroppar på din Light? De ska finnas med vanliga dressyr, men jag har inte lyckats hitta...
Svar
15
· Visningar
1 813
Senast: Gullan86
·
W
Utrustning Jag har letat runt här på buke och försökt hitta ngt om dessa två träns, men hittar inget relevant. Jag ber om ursäkt om det redan finns...
Svar
0
· Visningar
608
Senast: Willgott05
·
S
Utrustning Jag har letat med ljus och lyckta efter att svar på min fråga: Vilket bett är snällast? Jag har hunnit rida på många olika bett i mina...
Svar
8
· Visningar
5 502
Senast: ameo
·
Utrustning Hej ! Någon som prövat nya Aquila sadlarna ? Vad tyckte ni ?
Svar
0
· Visningar
1 163
Senast: Sennen
·
Utrustning Jag tycker att bettringarna på de flesta tränsbett är lite för små, vill gärna ha större ringar för jag upplever att det blir lite...
Svar
6
· Visningar
2 494
Senast: Picazzo
·
M
Utrustning kan någon berätta lite om gag bett? typ för och nackdelar och sånt :) försöker hitta ett bett som min häst trivs med men har inte hittat...
Svar
5
· Visningar
7 497
Senast: WildWilma
·
Utrustning Jag funderar på att köpa häst, min allra första egna häst! :) Så, vad behöver jag skaffa mig? Hur skulle du utrusta din häst om du... 2
Svar
33
· Visningar
3 385
Senast: ptr
·
Utrustning Hej! Letar efter ett brunt remontträns och har hittat två favoriter och undrar om någon använder ett likadant. Nyfiken på läderkvalité...
Svar
5
· Visningar
1 477
Senast: palle
·
M
Utrustning Är det någon som testad ett sk "bitless bridle" ?(min mamma köpte det och det var namnet det hade, även om det låter mer som ett... 2
Svar
21
· Visningar
9 765
Senast: sandrafors
·
Utrustning Om man i dagsläget har en Prestige Paris hoppsadel, någon som har bra tips på dressyrsadel... Hästen ifråga uppfattar jag som ganska rak...
Svar
0
· Visningar
606
Utrustning Jag har lånat hem en begagnad Golden Star som ligger kanon på min häst :) Nu står jag i valet och kvalet om jag ska köpa denna eller...
Svar
0
· Visningar
790
Senast: Wembley
·
Utrustning Kortar ner historien lite, vill mest se om någon hamnat i liknande situation och hur det löst sig. Jag hade ute en sadel på annons...
Svar
10
· Visningar
2 360
Senast: Draumsyn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka