Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning Nästa vecka ska jag börja lära mig att tömköra, äntligen! :) Vad behöver jag för utrustning, tömkörningsgjord och tömmar? Nåt mer...
Svar
2
· Visningar
2 758
Senast: Magica
·
Utrustning Jag beställde för en tid sedan två par benskydd till min häst. Av beställningen framgick att det skulle vara ett par i M och ett i L...
Svar
3
· Visningar
1 195
Senast: Gelina
·
Utrustning Hur kommer det sig att i princip ingen häst i världscupen/världseliten går på vanligt tränsbett? När man själv säger till nån att man...
Svar
12
· Visningar
2 276
Utrustning Jag kommer i dagarna köpa en fårskinnspad. Har hittat en begagnad Mattes till bra pris och i rätt modell. Den är aningens urblekt men...
Svar
3
· Visningar
1 615
Senast: Gimlan
·
Utrustning Ni som har sadelkammare på era transporter, tycker ni det ha varit värt att lägga den extra kostnaden för att få det? De är ju ofta ca...
Svar
12
· Visningar
4 608
Senast: Maran
·
Utrustning Min häst drog sönder sin fina treadstone lädergrimma häromdagen. :cry: (Sen marscherade hon med raska steg rakt mot E22:an, men stannade...
Svar
4
· Visningar
2 209
Senast: Liten
·
Utrustning Ja.. Jag behöver er hjälp. Självklart ska jag ta hjälp utav sadelutprovare också men vill ha lite skinn på näsan själv. Hästen har nu...
Svar
1
· Visningar
1 152
Senast: Picazzo
·
Utrustning Hej alla bukefalister. Jag är urkass på att veta hur de olika sadlarna är i modell osv, och det känns hopplöst att leta runt.. Får ju...
Svar
7
· Visningar
2 625
Senast: Picazzo
·
M
Utrustning Nu börjar det bli dags för mig att köpa en alldeles egen hästtransport :bump: Har ingen koll alls på vilka som är bra, men har på...
Svar
8
· Visningar
1 920
Senast: Saigon
·
Utrustning Min 5åring fick för snart ett år sen problem med SI-leden/bäckenet. Han ville då inte använda bakbenen och började joxa med betten och...
Svar
6
· Visningar
1 283
Senast: Speedway
·
Utrustning Funderar på att köpa en gpa speed air tot från utlandet. Har hittat en sida från Portugal som just nu har rea på sina gpa hjälmar!! Men...
Svar
0
· Visningar
962
Senast: lovepill
·
A
Utrustning Hej alla! Är det någon som vet hur man ändrar bommen fram på en boj bravo seh 2010? Har sökt men inte hittat något liknande. Kanske...
Svar
2
· Visningar
1 535
Senast: Tretjak
·
Utrustning Nu är jag djupt inne i sadeldjungeln och jag måste säga att jag längtar tills jag tar mig ur den... Jag har testat ett antal sadlar...
Svar
0
· Visningar
986
Senast: LilaTiger
·
Utrustning Utan tanke la jag min hjälm på golvet igår när jag kom hem. Som sagt.. utan tanke hamnade den också framför vårat element... Imorse...
Svar
9
· Visningar
1 725
Senast: Got2Be
·
Utrustning Ni som har hästen på bete men utan tillgång till stall/sadelkammare hur förvarar ni era saker vid hagen? Tänker på borstar, träns, sadel...
Svar
6
· Visningar
1 407
Senast: TinyWiny
·
T
Utrustning har en gold medal flatback( osäker på modellen) till min ena häst som ja har när ja rider och tränar. men funderar på att köpa en lite... 2
Svar
24
· Visningar
2 449
Senast: Martina_m
·
Utrustning Hjälp! Nu ska jag köpa mitt livs första bomlösa men har i ärlighetens namn ingen aning om hur den ska ligga på hästen:confused: Eller...
Svar
9
· Visningar
2 382
Senast: Trissa
·
Utrustning Är det någon här som vet hur stor Caution Horses-skylten är? Ringde kundservice idag men de hade ingen aning.
Svar
5
· Visningar
1 019
Utrustning Kanske är en dum fråga men, vad kan det vara som ligger bakom en knarrig sadel? går det att få bort det?? MVH Sandra 2
Svar
20
· Visningar
10 551
Senast: SusieQ
·
Utrustning Har ett back on track täcke i nät till min häst i storlek 135,det är ganska stort i halsen så funderar på o sälja det o köpa ett i...
Svar
3
· Visningar
867
Senast: Zilla3
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka