Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning Jag har på grund av en längre tids ohälsa inte skött min läderutrustning som jag borde. Det innebär i praktiken att sadel, sadelgjord...
Svar
14
· Visningar
3 699
Senast: ptr
·
Utrustning Hur gör man på ett säkert sätt för båda parter när man ska köpa en begagnad sadel privat och sadeln behöver skickas? Har aldrig gjort... 2
Svar
26
· Visningar
2 988
Senast: Draumsyn
·
Utrustning För en tid sedan köpte jag ett Boj 216 från 2004. Jättenöjd med släpet, men har upptäckt en underlighet. Frågan är om det är fel på mitt...
Svar
6
· Visningar
11 088
Utrustning Finns det någon här, som vet hur pass isolerad Ifor vagnarna är. Har själv åkt inne i en boj släp, och tycker att det är mycket som...
Svar
6
· Visningar
1 317
Senast: cress
·
Utrustning Jag undrar helt enkelt vad som skiljer Santa Cruz Arthur samt Leopold åt? Gällande sits och stöd är det ju rätt uppenbart, men tänkte...
Svar
0
· Visningar
1 227
Senast: Nomina
·
Utrustning Läste att någon hade 16,5 till sin häst och jag tycker det låter ohyggligt stort. Vilka använder så stora bett och till vilka... 2
Svar
34
· Visningar
4 859
Senast: pulkaskurk
·
Utrustning Gillar eskadrons climatex supermycket men de är något korta till bakbenen. Finns de i lite större storlekar? De större jag sett har...
Svar
2
· Visningar
684
Senast: FadeAway
·
Utrustning Har sett att det finns stigbyglar med fotplattor i metall med piggar på för ökat grepp i stigbygeln. Vet nån om det finns lösa...
Svar
9
· Visningar
4 072
Utrustning Jag är osäker på när man ska be om nytt om någon har sönder ens saker, därför tänkte jag att vi kanske kunde diskutera det här. Rent...
Svar
11
· Visningar
1 723
Senast: pulkaskurk
·
C
Utrustning Efter förra sommaren med alla insekter så har jag bestämt mig att strunta i dåliga flugmedel och satsa på ett täcke till min lilla...
Svar
3
· Visningar
1 068
Senast: Satis
·
Utrustning Som vanligt får man höra olika från alla olika håll men nu undrar jag om någon här kan hinta mig några tips: Jag är vuxen men bara...
Svar
15
· Visningar
8 139
Senast: Zilla3
·
Utrustning Tycker att paddarna till de bomlösa är så fula. tråkiga färger med mer. Jag undrar om det skulle kunna gå att använda westernpad till...
Svar
2
· Visningar
961
Senast: mahlmt
·
Utrustning Någon som testat denna nya (?) allroundmodell mot dressyr? Är mkt nyfiken på en sådan ;) Hur är Santa Cruz sadlarna i allmänhet...
Svar
7
· Visningar
1 693
Senast: Maran
·
Utrustning Jag har problem med att ridbyxorna glider ner. Inte när jag rider, men när jag gör allt annat. När jag kommer hem och ska ta av mig dom...
Svar
8
· Visningar
1 374
Senast: Djuranna
·
Utrustning Har läst forum om olika hästtransporter i flera dagar nu och jag blir inte riktigt klok på det. Jag har en KIA som får dra 2000 kg med... 2 3 4
Svar
75
· Visningar
8 575
Senast: Djuranna
·
A
Utrustning Först vill jag bara säga ja, jag vet att det finns hundra likadana trådar runt omkring här på bukefalos. Men jag vill gärna få en egen...
Svar
0
· Visningar
694
Senast: Annaponny
·
Utrustning Sitter här och funderar på om man skulle skaffa sej antingen ett svart läderträns med grönt foder eller helgrönt träns... Har ni nå...
Svar
9
· Visningar
1 826
Senast: Kicki_83
·
I
Utrustning Jag kanske ska börja rida igen, till hösten. (På ridskola). Jag har inga ridkläder kvar sen "yngre år". Vad rekommenderar ni att...
Svar
3
· Visningar
857
Senast: iNHALE
·
Utrustning Trots att jag är dressyrryttare så har jag begått regelbrott och bytt ut alla mina sametshjälmar mot lättviktshjälmar :angel: Har både...
Svar
0
· Visningar
723
N
Utrustning Letar stabila ridstövlar då mina kasar ner och börjar falla sönder. Jag har tydligen korta, ganska breda vader och eftersom jag har...
Svar
8
· Visningar
1 960
Senast: Mariaauto
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka