Gröna träns!!

Kicki_83

Trådstartare
Sitter här och funderar på om man skulle skaffa sej antingen ett svart läderträns med grönt foder eller helgrönt träns...

Har ni nå bilder på gröna träns eller grönt fodrade träns???

Sv: Gröna träns!!

Jag har köpt ett svart träns med grönt foder i pannband och nosgrimma med gröna gummityglar till. Har ingen bild på det dock.

Här är pållen i sitt utställningsträns, också nytt ihopplock, bara pannbandet grönt dock, hehe;

P3030315.jpg

ett grönt plast träns tycker jag är fint, (har velat ha ett blått plastträns sen jag var liten och ville bli jockey :p).
svart träns med grönt foder hade jag inte velat ha dock, foder ska vara i samma färg som tränset eller vitt. :D

Jaså tur att inte alla tycker lika då ;)
Det jag har sett av grönt foder på träns så ser det snyggt ut.

Kolla hansbos hemsida på träns... de har släppt nya träns med bla. grön fodring på nosgrimma och pannband.

Fanns även ljusblå, lila och rosa tror jag.

Japp det var jag det... :D

Har den här bilden också på tränset, är det din bild det med ?

29524849.jpg

Liknande trådar

Utrustning Jag har oturen att ha tre hästar med olika aptit och näringsbehov i hagen. I dagsläget går det inte att dela hagen och det funkar...
Svar
6
· Visningar
457
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
644
Senast: cowgirl81
·
Utrustning Hej allihopa! Jag köpte en svart dressyrsadel i förra veckan och letar efter ett snyggt dressyrträns. Det finns en hoppsadel med...
Svar
10
· Visningar
1 363
Anläggning Nu är det äntligen dags att börja fundera på renoveringen av stall hemma hos oss! Vi har alltså inget färdigt stall, utan det är gamla... 2 3 4
Svar
60
· Visningar
8 650
Senast: Ajda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka