Sv: Vad ska jag välja? 1-axlad tp, eller 2-axlad VV? Eller någonting annat?
Okej det är drygt när man inte bara kan åka och kolla lite enkelt.
Men samtidigt är det just det du behöver göra, för vad du och säljaren tycker är bra skick behöver inte överensstämma...
Men om beskrivningen överensstämmer med vad du vill ha hade jag iaf åkt
Om du är normalhändig tar det dig ett par timmar att sätta in extrafönster.
Har för mig att de som säljer å servar husvagnar i byn skulle ha typ 1500kr för att sätta in 2 fönster (fönstrena ingick i priset) åt mig när jag kollade förrut till min förra vagn.
Ett tips är att på taket sätta ett par solcellsventiler så drar de hela tiden ut dålig luft och det är inte heller speciellt dyrt, ett par hundralappar bara..
Inte tillräckligt nära Jag har mailat och frågat om lastvikt/tjänstevikt, men enligt annonsen "är det inte många man får dra så mycket i" så vi får väl se vad han säger.
Ja, jag vill också ha en stor skötardörr! Ja, många säger ju att fönster skall vara ganska enkelt att sätta in, så jag får väl lita på det.
Okej det är drygt när man inte bara kan åka och kolla lite enkelt.
Men samtidigt är det just det du behöver göra, för vad du och säljaren tycker är bra skick behöver inte överensstämma...
Men om beskrivningen överensstämmer med vad du vill ha hade jag iaf åkt
Om du är normalhändig tar det dig ett par timmar att sätta in extrafönster.
Har för mig att de som säljer å servar husvagnar i byn skulle ha typ 1500kr för att sätta in 2 fönster (fönstrena ingick i priset) åt mig när jag kollade förrut till min förra vagn.
Ett tips är att på taket sätta ett par solcellsventiler så drar de hela tiden ut dålig luft och det är inte heller speciellt dyrt, ett par hundralappar bara..