Ketrawzc
Trådstartare
Jag är rädd för vissa konstruktioner, jag har haft släp som haft en konstruktion som leder ner vattnet från taket i väggarna och vidare ner i golvet. Det var bara färgen som höll ihop väggarna.
Forzab är tidigare Boj, och det släpet har rullat på vägarna sedan Jesus gick i kortbyxor. Om de inte ändrat sin konstruktion hade jag inte haft några funderingar på dessa. Om väggarna skulle bli dåliga (t ex kass förvaring) kan du dessutom byta dem eller lämna in för att få bytt. Men kolla med tillverkaren och titta på det aktuella släpet.
Jag tänker att det är billigare att byta väggar om 10(?) år än att lägga typ 70’ mer för att få det släp jag vill ha i aluminium. Detta har rätt extrautrustning och verkar sparsamt använt till ett överkomligt pris.
Jag har tyvärr ingen möjlighet att förvara släpet under tak, men så länge man ser till att det inte läcker in vatten? Mitt Boj -02 behövde byta väggar när jag sålde det. Ändå en livslängd på ca 18 år och då läckte släpet in vatten och aldrig stått under tak.