Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning Hej, jag har precis fått hem en bomlös sadel och jag har ingen användning av min gamla sadel som dessutom var för liten för min häst :(...
Svar
0
· Visningar
673
Senast: Pathmaker
·
Utrustning vad tycker ni om detta ser det alldeles för tok ut? förklara er:banana: innan ridturen... 3 4 5
Svar
92
· Visningar
9 020
Senast: Rugge
·
L
Utrustning Jag har haft problem nu i ett år lite drygt med sadelgjordsskav, just nu går hon på antibiotika för stora bölder hon har fått från... 2
Svar
29
· Visningar
6 637
Senast: palle
·
Utrustning Knäont hos ryttaren :cry: Jag har säkerhetsstigbyglar av sorten Kwick-Out på hoppsadeln. De har löst ut när det behövts så allt frid...
Svar
15
· Visningar
1 992
Senast: ellipsis
·
F
Utrustning Jag letar efter ett par hoppridstövlar utan snörning, och i lagom prisklass, upp till ca 4000. Nån som vet några snygga i svart läder...
Svar
4
· Visningar
1 515
Senast: FredrikaC
·
Utrustning En i stallet ska leta begagnad dressyrsadel. Har idag en prestige versaille som ligger bra på hästen, vilken prestige dressyrmodell...
Svar
1
· Visningar
1 054
Utrustning Ni som har Isisar... Vilken strlk köper ni på schabrak, grimma osv. Ska köpa present åt en Isisdam av mindre strlk.. Och tipsa om allt...
Svar
7
· Visningar
1 454
Senast: Praefatio
·
Utrustning Vilken Charles Owen hjälm är det som heter AYR 8? Hittar inget när jag söker på buke och annars hittar jag bara dom som heter GR8 och...
Svar
6
· Visningar
1 801
Senast: Salinero
·
Utrustning Går det genom att klämma och trycka på den på något vis, eller kan den få sprickor som inte "hörs"/känns? Jag blev lite arg när hästen...
Svar
6
· Visningar
2 271
Senast: Liten
·
Utrustning Har en B-ponny med bred svängd rygg men ändå normalvid i bomvidd. Sadlarna kanar åt sidan och han har bildat en starkare ryggmuskel på...
Svar
4
· Visningar
1 353
Senast: Tretjak
·
Utrustning Min fina lädergjord med platta har blivit för lång för kusen så jag behöver köpa en ny. Det finns inte så värst många gjordar som har...
Svar
5
· Visningar
844
Utrustning Vad står igentligen close contakt för på sadlar. Att det betyder komma nämre hästen förstår jag, men vad är kriterierna för att kalla...
Svar
6
· Visningar
2 580
W
Utrustning Nu behöver den okunniga hjälp här... Transportens sommardäck är typ totalt nedslitna och nya behövs ganska snarast. Gissar på att köpa...
Svar
8
· Visningar
5 124
Senast: Picazzo
·
B
Utrustning ;)Funderar lite kring färg kombinationer osv och vill gärna höra era åsikter och se bilder :) Jag vill hitta en färg till min fux...
Svar
10
· Visningar
9 075
Senast: Peak
·
Utrustning Är ute efter bra dressyrskydd åt hästen. Vet inte riktigt vad jag är sugen på. Köpte ett par Catago dressyrskydd (som jag ääääälskar... 2
Svar
29
· Visningar
4 789
Senast: mikaela_98
·
Utrustning Jag vill se bilder på er shettisutrustning :D Behöver lite inspiration och det är alltid kul att se vad era har på sig :D Skriv...
Svar
9
· Visningar
2 495
Senast: Pallen
·
Utrustning Har sökt & sökt på sajten & läst ungefär 100 trådar om olika sadlar mm. Alla är så olika så provar ändå med egen tråd. (OBS! -> Jag tror...
Svar
3
· Visningar
1 369
Senast: blippi
·
Utrustning Ja någon som har några av dessa sadlar?? Prestige Academy Prestige Modena Prestige LC Prestige venus K new Gärna bilder med...
Svar
2
· Visningar
1 447
Senast: Niela
·
Utrustning Jag är på jakt efter nya dressyrskydd och sadel och träns är mörkbruna och därför skulle jag gärna även vilja ha skydden i brunt. De...
Svar
19
· Visningar
5 083
Senast: Jempa
·
Utrustning Min ena mattes fårskinnapad börjar tappa ludd.. Jag märkte att det lossnade lite när jag sadlade ibland sen för några dagar sedan så...
Svar
4
· Visningar
1 383
Senast: Inka-90
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka