Hoppridstövlar!

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare FredrikaC
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 1 515
F

FredrikaC

Jag letar efter ett par hoppridstövlar utan snörning, och i lagom prisklass, upp till ca 4000.
Nån som vet några snygga i svart läder?
Jättesvårt att hitta har jag märkt, men behöver verkligen ett par då mina allround nu är helt slitna!

Sv: Hoppridstövlar!

Jag köpte för ett tag sedan ett par helt svart Ariat med dragkedjan bak och än så länge är jag väldigt nöjd. Kändes som om de var inridna redan första gången som jag hade dem på. Bra grepp i sulan har de också, vilket är något jag gillar.

Ska abrolut kollas :) men vet du vad de hette mer än ariat?

De niro, pioneer, cavallo har en snygg hoppmodell, Petrie har en snygg modell som heter Hampshire med dragkedja och utan snörning, Parlanti Passion (kostar 4600:-) finns med eller utan snörning, Glen gordon modell tristan!

Som sagt, finns en hel del att välja mellan;)

kollade upp några och de var verkligen riktigt snygga :D :)

Liknande trådar

Utrustning Behöver tips på var en kan hitta ridstövlar i riktigt läder, helst utan snörning. Människan som ska ha dem är knappt 160 cm lång och har...
Svar
2
· Visningar
221
Senast: sweep
·
Utrustning Såg igår att de ridstövlar jag använder i hoppsadeln har gått sönder. Har ett par andra som jag tycker mycket om men som är för små, så... 2
Svar
23
· Visningar
1 044
Senast: Ajda
·
Utrustning Hej! Jag är helt ny till ridning, men funderar på att ge det ett försök. Har letat efter en hjälm som kan passa mig då det för...
Svar
1
· Visningar
246
Senast: Kristall10
·
Utrustning Hej! Jag har ett par läder ridstövlar, dom är ca 7-8 år gamla och blivit flitigt använda tidigare så dom är väl "ingådda" men jag har...
Svar
8
· Visningar
719
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Rehabtid dragna tänder
  • FÅRtråden
  • Akvarietråden V