Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning Någon som har erfarenhet av dem ? Satt och kollade på dem på nätet men blir inte helt klok på om det är så att det är ett memofoam som...
Svar
3
· Visningar
1 359
Utrustning Jag rider enligt teorin "så lite som möjligt" på hästen, med undantag för att någon gång ibland, har ridit min häst på kandar en gång...
Svar
4
· Visningar
1 478
Senast: bigganl
·
Utrustning Utan bulligt foder och med spännena i nacken. Ska finnas i halvmörkbrun något ljusare än stübbens ebony. Smala rundsydda remmar. Engelsk...
Svar
14
· Visningar
1 599
Senast: FadeAway
·
Utrustning Någon som vet vad skillnaden är mellan Jermey rudge MF och MFF? :confused:
Svar
0
· Visningar
657
Senast: Jofta
·
Utrustning Blir snart tokig, det verkar hemkt poppis just nu med små öglor på sidorna på lädergrimmorna, en sak har de dock inte tänkt på det går...
Svar
16
· Visningar
1 954
Senast: gylle
·
Utrustning Ska köpa beg hästtransport. Har en bil som får dra 1480 på B-kort, och tänkte därför köpa en som har totalvikt mellan 1350-1450 (har en...
Svar
1
· Visningar
902
Utrustning Kan någon förklara de olika betten, dess inverkan, hur "snälla" de är och gärna "vilken typ av häst" de är tänkta för :confused: De jag...
Svar
6
· Visningar
1 434
Senast: Buck
·
H
Utrustning Vet att det säkert finns 100 likadana trådar som denna jag gör nu men jag behöver verkligen hjälp! Jag har för ca 2 veckor sedan köpt en...
Svar
7
· Visningar
2 738
Utrustning köpte en sadel på internet och nu när jag fått hem den så undrar jag vad det är jag köpt egentligen. det står spring tree made in... 2
Svar
20
· Visningar
4 213
Senast: Hazzard
·
Utrustning Behöver hjälp! Har googlat och googlat, hittar inte för allt i livet om det finns rundsydda bidrongremmar med hakar/innåtvända...
Svar
8
· Visningar
1 732
Senast: fetange
·
Utrustning Är det någon som har satt dit eget bling på sin utrustning? Jag funderar på att försöka blinga rosetten bak på min ridhjälm. Ni som...
Svar
9
· Visningar
2 435
Senast: vego96
·
Utrustning Hur gör ni för att få era dekaler med texten "hästtransport" eller "djurtransport" att sitta kvar? Jag får känslan av att...
Svar
16
· Visningar
3 014
Senast: CK
·
Utrustning Jag har ett par 'old macks' (osäker på stavningen) boots till min D-ponny som i och för sig är bra men ganska klumpiga. Nu måste jag...
Svar
8
· Visningar
1 584
Senast: SusieQ
·
Utrustning Ni som syr i läder, kan ni hjälpa mig med lite frågor? :) Jag vill försöka mig på att sy några pannband i läder, men vet inte riktigt...
Svar
6
· Visningar
7 415
Utrustning Mässing på billiga träns och så är ju alltid färgat och färgen brukar tyvärr skavas bort efter ett tag. Just den här gången hoppas jag...
Svar
3
· Visningar
1 133
Senast: Remix
·
Utrustning Någon som har erfarenhet av Jaguar dressyrsadel med riktigt vid bom? Min häst ska nu få sig en dressyrsadel och den enda bom som... 2
Svar
20
· Visningar
7 637
Senast: IterBis
·
Utrustning Hej! Jag sköter om ett shiresto som har stora problem med bett. Hon har inga munproblem, men har blivit illa behandlad och tycker därför...
Svar
4
· Visningar
1 144
Senast: SQT
·
Utrustning Kan det gå? Har inget behov av en sådan, men av ngn anledning så satt jag i dom tankarna :) Kan man inte typ bara ta en gammal...
Svar
2
· Visningar
743
Utrustning Jag sliter mitt jävla hår just nu! Har extrema problem att hitta en sadel som passar på kamel, han är extremt känslig, Det räcker inte...
Svar
7
· Visningar
1 392
Senast: sissu
·
Utrustning Hade egentligen planerat att köpa en elt gjord men inser efter att ha använt min nya enkelkåpiga amerigo och sett var stropparna hamnar...
Svar
2
· Visningar
1 089
Senast: gylle
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka