Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning Hade en RS väst förr som jag hade alldeles för länge,för jag hade verkligen vuxit ur den,men den hängde med endå,men tillslut så gav den...
Svar
2
· Visningar
969
Senast: Fibusen
·
Utrustning För ett par månader sedan köpte ägaren till min medryttarhäst en ny dressyrsadel till hästen som jag var med och valde (bara jag som...
Svar
11
· Visningar
3 562
Senast: Magica
·
J
Utrustning Heej! Någon här inne som har bra koll på sadlar? Har lånat en Röösli dressyr sadel till min häst, sitter perfekt! o skön är den...
Svar
3
· Visningar
3 223
Senast: TeamDL
·
Utrustning Går det att sätta på ELTs magplatta även på dressyrgjorden ? Har köpt enkelkåpig hoppsadel och spånade eftersom jag har den långa elt...
Svar
1
· Visningar
894
Senast: mily
·
Utrustning Någon som har den genomskinliga gelpaden från Horze och kan säga hur tjock den är?
Svar
1
· Visningar
883
Senast: Gwaeron
·
Utrustning Är det någon som vet var de ligger i nypris? Har blivit erbjuden en nästan ny hoppsadel för 10 000, är det ett bra pris?
Svar
7
· Visningar
5 648
Senast: SQT
·
Utrustning Nu har vi kämpat på i flera månader med att försöka hitta en sadel som passar till en häst vi har här i stallet, och har inte hittat... 2
Svar
23
· Visningar
4 853
Senast: lulski
·
Utrustning Jag ska försöka sälja ett par Cavallo, ridstövlar jag aldrig kunnat använda. Köpte dem begagnade och var allt för hoppfull över mina...
Svar
8
· Visningar
3 474
Senast: Fibban
·
Utrustning Har hemma några sadlar jag fått rekommenderade av en sadelutprovare som tidigare varit ute. Modellerna ligger bra men hur vet man om de...
Svar
1
· Visningar
1 312
Senast: Liten
·
Utrustning Har en CO Wellington och den är snygg men jag ser ju knapt något med den eftersom den är så djup. :p Den går liksom för långt ned på...
Svar
13
· Visningar
1 358
Senast: Mariaauto
·
Utrustning Jag söker en allround eller ev hoppsadel till min arab. Han har kort bred rygg och ganska hög manke, något överbyggd vilket...
Svar
10
· Visningar
2 516
Senast: MagicaDeHex
·
M
Utrustning Hej! Jag ska ta hem min tidigare sköthäst på foder i två månader i sommar, från mitten av maj till mitten av juli. Får fixa... 2
Svar
25
· Visningar
2 952
Senast: ffengvall
·
Utrustning Jag letar efter info om vad de olika modellerna på Hubertussadlarna heter, både gamla och nyare modeller, men hittar inte ens någon åf...
Svar
0
· Visningar
637
Senast: Trissa
·
Utrustning Har någon gjort detta? Blev det bra? Andra tips? Jag har nämligen fått ett par (till mig) måttbeställda Cavallo som inte blev som...
Svar
6
· Visningar
1 778
Senast: lytesout95
·
K
Utrustning Har köpt en pfiff bomlös sadel och nu försöker jag hitta en bra och prisvärd pad. Men jag måste vara väldigt trög för känns skitsvårt...
Svar
3
· Visningar
1 674
Senast: fetange
·
Utrustning Hejsan! Har nyligen fått hem en ny pålle, och behöver således införskaffa en dressyrsadel då pållen bara har en hoppsadel. Hoppsadeln...
Svar
6
· Visningar
3 142
Senast: Noa
·
Utrustning Googlade efter det, men lyckades inte hitta något vettigt. Jag har lånat hem en Edinburgh bomvidd 2. Den ligger kanon längs med ryggen...
Svar
3
· Visningar
4 999
Utrustning Hej. Har ett hästsläp som står avställt. Men det är besiktat så det är "bara" att ställa på det. Ska hämta hem min häst från foder och...
Svar
2
· Visningar
887
Utrustning Har Santa Cruz Celine rundbossa???? fler äldra sadlar som kan passa en svängd rygg som har rundbossa önskas tipps på. Bom vid. Om...
Svar
2
· Visningar
1 465
Senast: -Remont-
·
Utrustning vad tycker du om wintec sadlarna? :) Vilka modeller har du erfarenhet av? :D
Svar
13
· Visningar
11 423
Senast: pulkaskurk
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka