JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Jag letar efter info om vad de olika modellerna på Hubertussadlarna heter, både gamla och nyare modeller, men hittar inte ens någon åf där man kan se de nya modellerna...
Är det lika mycket mankfrihet på hopp och allrounderna som på den dressyr jag har sett? (Som jag ju då inte vet vad den heter, men verkar vara en ny modell.... )
Utrustning
Hej!
Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Dagbok
För längesen gick undertecknad in på en bilfirma och spontanköpte en ny bil.
Jag behövde inte tänka så mycket på pengar på den tiden...
Tjatter
Visst kör vi i år också? :D
Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet vad som gäller - men läs ändå igenom...
16
17
18
Tjatter
Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓
Ni som har varit med tidigare har koll på...
50
51
52
Uppdateringstråd 31
Övr. Hund Ursäkta dubbelbilden! Vet inte riktigt vad jag gjorde för fel.
AnneB
43 minuter sedan
Svar: 1 197
Visningar: 70 749
Hund
Tovig katt
Katthälsa En bit i taget?
Allt behöver inte klippas av på en sittning. Ta en liten bit i taget, sluta innan den hinner tröttna, ge den godis, en...
Elo
48 minuter sedan
Svar: 1
Visningar: 39
Katt
Bråkande hundar
Övr. Hund Bägge de hundar jag har nu kom till mig vid två-års ålder. De är också lite enmanshundar till karaktären och bytte ganska snabbt till...
AnneB
51 minuter sedan
Svar: 21
Visningar: 929
Hund
Födda -21
Avel Har ridit mitt sista pass innan flytt och vila. Red på stora bågar runt koner och byggde sedan ut till åttvolter i skritt och halter...
Fabian In Memoria
18 minuter sedan
Svar: 891
Visningar: 109 875
Avel
Skadade hästar och konvalescenter
Hästvård Vår häst med avskuren sträcksena var på åb idag. 5 månader sedan skadan.
Vi har varit uppe på 15 min trav sista veckan. Idag var det...
Ray
43 minuter sedan
Svar: 785
Visningar: 61 494
Vård