Ang transport

katarina_dacke

Trådstartare
Hej. Har ett hästsläp som står avställt. Men det är besiktat så det är "bara" att ställa på det. Ska hämta hem min häst från foder och undrar bara om det räcker att ställa på det? Vet att man inte behöver försäkring eftersom det går på bilens försäkring. Vilka kostnade merför det att ställa på släpet förutom de 50 kr i påställningsavgift?? Skatteavgift?? Har bara tänkt ställa på det, hämta hästen och sedan ställa av det, eller går det?
Hur hade ni gjort?

Liknande trådar

Utrustning Hej! Ska byta bil och fundersr på en Tesla Y. Men osäker om det kommer funka med släpet.. Släpet har totalvikt på 1700, så max med last...
Svar
3
· Visningar
1 086
Senast: MissFideli
·
Hästhantering Jag har en häst som blir väldigt stressad när hon står inne i lastbilen. Hon är klaustrofobisk och har trauma från transport i släp hos...
Svar
18
· Visningar
961
Senast: Amha
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 299
Senast: Edla
·
Övr. Barn Jag har ett stort problem, och famlar i detta själv och får ingen hjälp. Min dotter, nyligen 19 år har varit svajjig i ca tre år. Från... 2
Svar
28
· Visningar
3 669
Senast: Bullen22
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Tovig katt
  • Alternativ till försäkring
  • Rehabtid dragna tänder