Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning Jag är i full färd med att hjälpa en granne vars stall totalförstördes i en brand tidigare i veckan. Hästarna klarade sig tack och lov... 2
Svar
27
· Visningar
4 833
Senast: Tramptass
·
Utrustning Ni med Horseware-täcken (Rhino/Rambo), kan ni lägga dem på en fuktig häst? Funderar på situationer då hästen har blivit svettig/blöt av...
Svar
5
· Visningar
1 102
Senast: Mitrolle
·
Utrustning Hmm har fyndat ett par jättefina märkesstövlar på nätet, men jag får bara på mig höger stöveln - den sitter perfekt! Kruxet med vänster...
Svar
5
· Visningar
6 312
Senast: Mariaauto
·
Utrustning Letar nytt träns, men hittar inget som stämmer överens med min bild om hur det ska se ut och vara... Vill ha ett riktigt mörkt brunt...
Svar
0
· Visningar
527
Senast: Jois
·
Utrustning Jag har ett lyxproblem som jag behöver hjälp med! Jag och stallkompisarna har bestämt oss för att ta regelbundna hopplektioner i... 2
Svar
25
· Visningar
3 436
Senast: Praefatio
·
Utrustning Vad har ni för skydd på era hästar i transporten? Transportskydd? Damasker? Lindor? Inga skydd? Vill hör vad ni föredrar och VARFÖR! :) 2
Svar
21
· Visningar
2 851
Senast: Riley
·
Utrustning Söker nu en tömkörningsgjord till min shettis då jag äntligen ska börja sätta igång han igen efter 3 år:laugh:. Det jag söker är en...
Svar
6
· Visningar
1 220
Senast: gulkiwi
·
Utrustning Är det någon som har ett par eller har sett ett par och skulle kunna tala om vilken nyans dom är? Har fått för mig att dom är rätt ljusa...
Svar
3
· Visningar
946
Senast: Remix
·
Utrustning Vet att det finns trådar om flughuvor, men postar ändå en ny då jag tycker det kommit fler varianter på flughuvor. Det finns ju...
Svar
0
· Visningar
959
Senast: norrsol
·
Utrustning Hej! Är sugen på att köpa ett Bucas celtic Stable 150g. Har aldrig ägt ett Bucas täcke så jag undrar hur dom är i storlekarna...
Svar
6
· Visningar
5 187
Senast: Tagliabue
·
Utrustning Har en häst som tyvärr har för sig att tugga på bettet med tänderna = tänderna slits. Han kontrolleras hos hästtandläkare som har...
Svar
5
· Visningar
2 427
Senast: Anzzie
·
Utrustning Vi funderar lite på att skaffa ny transport. Har nu en Böckmann Master, men den bor hemma i Norge och vi tror det kan bli båda lättare...
Svar
0
· Visningar
766
Senast: Wilisia
·
Utrustning Har en Charles Owen AYR8, men har lyckats tappat bort metall-loggan som är på framsidan av hjälmen. Reklamation är det nog lite sent för...
Svar
0
· Visningar
889
Senast: Wilisia
·
B
Utrustning Nu när det börjar vi sommar och varmt så plockar man ju undan alla vintertäcken, tjocka stalltäcken, några fleece osv. Jag har ett... 2
Svar
28
· Visningar
4 526
·
Utrustning En vän till mig köpte ett pannband på Tradera, och när pannbandet kom hem så visade det sig att bilden i annonsen inte passade riktigt...
Svar
9
· Visningar
1 921
·
Utrustning Jag letar efter den ultimata ryktådan. Jag vill inte ha en väska, hink eller korg, utan jag vill ha en låda med lock och handtag samt...
Svar
8
· Visningar
2 043
Senast: Houdinie
·
Utrustning Det finns ju olika material på bett. Och det finns ju ett 3-delat bett i sweet iron/söt malm och mittdel i koppar. Varför skulle man...
Svar
17
· Visningar
2 456
Senast: kvandi
·
Utrustning Jag har för första gången ridit i en Jaguar dressyrsadel. Den passar mig perfekt, har aldrig suttit i en så bekväm sadel! :) Jag är...
Svar
0
· Visningar
941
Senast: kopparberg
·
Utrustning Min ponny har inte sadeltvång, men ogillar då man spänner. Nu vill jag ha lite tips och råd om olika varianter. Vill helst hitta ngt...
Svar
17
· Visningar
3 792
Senast: Fiorano
·
Utrustning Som rubriken lyder ; tips på hoppsadel till fullblod m mkt/lång manke o svängd rygg...Har ej ekonomi för att köpa en ny just nu o måste...
Svar
3
· Visningar
1 033
Senast: Nominous
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka