Tips på (hopp) sadel till fullblod !!

ohpus1

Trådstartare
Som rubriken lyder ; tips på hoppsadel till fullblod m mkt/lång manke o svängd rygg...Har ej ekonomi för att köpa en ny just nu o måste därför köpa begagnat....Är dock heelt lost i sadeldjungeln:confused:

Sv: Tips på (hopp) sadel till fullblod !!

Låter lik min förra häst (fullblodskorsning). Den som passade på henne var Lippo Marcello, kanske kan vara något för er? :)

Sv: Tips på (hopp) sadel till fullblod !!

Beroende på hur svängd så kanske prestige eller jaguar? Dock ruskigt svårt när man inte har en aning om hur ryggen ser ut. Om det blir problem att få plats med manken så kanske en passier med cutback funkar?

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
644
Senast: cowgirl81
·
Western Hej! Jag är ganska ny inom westernridning och håller fortfarande på att lära mig, så jag rider på en låg nivå. Min tränare har dock...
Svar
2
· Visningar
550
Senast: Ramona
·
Utrustning Några tips om vart jag ska börja leta? Provade en prestige golden star i bom 37 som blev för smal. Har även lagt på en prestige hippos...
Svar
19
· Visningar
1 415
Senast: Anna-KarinO
·
Hästmänniskan Hej! Skulle uppskatta lite tips och hjälp. Jag har ridit nu i några månader och älskar verkligen det. Har dock endast kommit till...
Svar
9
· Visningar
1 228
Senast: valy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Rehabtid dragna tänder
  • FÅRtråden
  • Akvarietråden V