Mått på Horze varningsskylt

Devils_Girl

Trådstartare
Är det någon här som vet hur stor Caution Horses-skylten är? Ringde kundservice idag men de hade ingen aning.

Sv: Mått på Horze varningsskylt

Seriöst? Kunde dom inte ta reda på det eller rent av gå och mäta en skylt? Horze kundservice verkar verkligen vara pissdålig rent ut sagt.

Jag vet inte hur det funkar på Horze, men det är ju inte alltid som kundtjänst sitter på ett lager eller ens i en affär. En del hyr in callcenter för kundtjänst-/beställningssamtal.

Då får kundtjänst ta reda på svaret och sen återkomma till kunden. Herregud, lite kundservice måste dom väl se till att ha!

Svar till alla:
De bad mig först kolla längst ner på hemsidan där måtten ska stå (jag hittar bara "Matrial: Plast") och om det inte fanns med skulle jag ringa en av butikerna och be dem mäta. Vilket jag inte hann med och idag låg avin i lådan, så imorgon kan jag kolla måtten själv. :D
Spontant känns det som att kundtjänsten borde ha liite mer koll än vad de hade, heter ju inte Kundtjänst för inte...

Liknande trådar

Utrustning Jag har haft vanliga hederliga snösulor på alla hästarna jag ägt sedan mitten på 90-talet och det har alltid fungerat klockrent, tills...
Svar
14
· Visningar
919
Senast: Bison
·
Utrustning Är det någon som vet innebredden på de olika modellerna för Boj och Thule? Jag är lite osäker på vad allt heter och vad de finns i för...
Svar
2
· Visningar
390
Senast: Emiro
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
644
Senast: cowgirl81
·
Kläder & Bli fin Jag är dels lite trött på förlovningsringen jag har, och ska dessutom förhoppningsvis gifta mig snart, så det börjar bli dags att leta...
Svar
9
· Visningar
669

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka