Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning Hästen har haft sitt nya Amigo Hero ute i regn idag (inte ens ösregn) och det läcker igenom. Ska reklamera det imorgon. Köpte ett 100g...
6 7 8
Svar
143
· Visningar
12 890
Senast: Efwa
·
Utrustning Hej alla här på buke! Har hemma en sadel på öppet köp och håller på att bestämma mig om jag ska behålla den eller inte. Den är lagom...
Svar
7
· Visningar
1 517
Utrustning Kommer flytta min häst till stall med utebox i februari nästa år. Har aldrig stått i stall med utebox och där ingår inga täckesbyten. I...
Svar
6
· Visningar
955
Utrustning Jag håller på att trixa ihop en maskeraddräkt. Eller maskerad och maskerad. Min hästs tävlingskarriär är över och är nu en mullehäst och...
Svar
0
· Visningar
519
Senast: Twihard
·
Utrustning Jag har en MH Cheval kappa som jag köpte ifjol och som jag tycker är jätteskön. Och nu vill min dotter ha en liknande kappa. Men jag vet...
Svar
6
· Visningar
859
Senast: Lager
·
Utrustning Jag kommer under ett längre period (~6 månader) inte ha någon sadel och funderar på barbackapad då jag vill undvika glid och...
Svar
3
· Visningar
2 057
Senast: Reville
·
Utrustning Har fått tillgång till jobbets wascator :banana: så ska tvätta alla täckena nu :bump:! Men! Jag har verkligen igen koll på hur eller vad...
Svar
4
· Visningar
1 061
Senast: Buck
·
Utrustning Min dotter kan inte ha täckbyxor/täckkjol eller liknande då hon rider. Istället har hon softshell ridbyxor, men som ni förstår blir det...
Svar
8
· Visningar
961
Senast: svea
·
Utrustning Nu är jag less på jackor som sägs vara vattentäta men sen sigen åt sig vatten som en jäkla svamp, blir tunga och genomblöta efter en...
Svar
4
· Visningar
868
Senast: lady_vip
·
Utrustning Jag funderar på att köpa ett fleecetäcke från Back on Track. Såg att de har en Silver Line som var lite billigare (ja, jag tycker...
Svar
0
· Visningar
745
Senast: Pancakes
·
Utrustning Har länge velat byta ut ena hästens innetäcke till ett i glatt material så man kan ha det under regntäcke vid behov(dvs när...
Svar
11
· Visningar
1 091
·
Utrustning Jag funderar på att starta kursverksamhet och inrikta mig mot säkra och billiga stängsellösningar. Har sett att MASSOR av hästgårdar med...
Svar
13
· Visningar
1 249
Senast: Pilot
·
Utrustning Jag har alltid kört på fasta snösulor med luftkant så att säga, de där traditionella. Men vad ska man egentligen ha? Utvecklingen har ju...
2
Svar
35
· Visningar
6 987
Utrustning Skåning som numera bor i Danmark och har aldrig någonsin skruvat i/ut broddar… :o Men, förra året fick hästen nya skor på (utan...
2
Svar
34
· Visningar
4 821
·
Utrustning 3 dagar lätt min häst stallkompisens nya täcke vara helt denna gången :mad: Så vilka antibit har ni fått bäst effekt av? De ska inte...
Svar
10
· Visningar
3 700
·
Utrustning Hur och med vilka broddar man sportmodellen?
Svar
7
· Visningar
3 195
Senast: Dorinda
·
Utrustning Long time No buke för mig, men nu behöver jag er desperat! Jag behöver nya stövlar, och jag vill ha ett par snygga läderstövlar men de...
Svar
0
· Visningar
521
Senast: Docka
·
Utrustning Hej! Jag har bestämt mig för att köpa en westernsadel till mitt lettiska halvblod och ha att lulla omkring med i skogen. Jag har noll...
Svar
1
· Visningar
654
Senast: kossankaj
·
Utrustning Det här är förmodligen en skitdum fråga, men lite tips och råd kan man kanske få ändå här :) Jag har en sadelgjord som är 110 cm...
Svar
3
· Visningar
703
Senast: warg
·
Utrustning På onsdag ska jag hämta min "nya" hästtrailer. Jag ska direkt åka iväg och hämta hem min unghäst från min beridare. Jag har tidigare...
2
Svar
23
· Visningar
2 649
Senast: Snurre
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCVIII
  • Valet i USA
  • Tips i London