Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning Hej jag är sämst på hitta information. ;) Kan någon tyda storleken på min nyinköpta begagnade childeric? Hon jag köpte av sa att den var...
Svar
2
· Visningar
1 957
Senast: Piaff
·
Utrustning För ett par tre år sedan köpte jag ett regntäcke till en av min av hästar då hennes hade börjat läcka. När jag efter en tid skulle testa...
Svar
10
· Visningar
946
Utrustning Halloj! :D Blev lite inspirerad över alla täckestrådar, som främst rör vilka täcken man har ute respektive inne. Kom då helt enkelt på...
Svar
11
· Visningar
1 986
Utrustning Hej! Jag har en väldigt stor Nordsvenskkille här hemma och går igenom den eviga kampen att allt jag köper är för litet jag har ljusblått...
Svar
1
· Visningar
435
Senast: Elektron
·
Utrustning Jag har haft lite för mycket fritid och funderar på skillnaden på PS High jump revolution och hööks kopia fenton. 2500kr jämfört med...
Svar
8
· Visningar
2 627
Utrustning Hej! Ska på att köpa ett nytt träns till min ponny, och funderade på High jump från PS of sweden. Är det någon som vet om det är okej...
Svar
13
· Visningar
4 025
Utrustning Halloj! Finns det någon här som har testat Halter Cord repgrimmorna från Taur? Hur är kvalitén? Är de sladdriga? Det står mellan en sån...
Svar
1
· Visningar
464
Senast: Elo
·
Utrustning Någon som har erfarenhet av storlekarna? Beställde ett par M med fårskinn igår då de var på extrapris, men så slog det mig att man...
Svar
2
· Visningar
1 149
Utrustning Hej jag har en häst som jag letar ny sadel till du sadeln börjar ge upp. Hon har just nu en lemetex tror det är obrist. 17,5. Hon är...
Svar
0
· Visningar
1 241
Senast: sofia2000
·
Utrustning Här har ni en riktigt frusen människa. Jag fryser liksom innefrån och ut :D vilket gör att jag verkligen drar mig för att rida...
2
Svar
33
· Visningar
2 975
Senast: Raderad medlem 124573
·
Utrustning Köpte ett grönt dyrt Rambo original lite, med hals till för ett år sen. Det är tvättat en gång, vid säsongsbytet. Nu läcker det när det...
Svar
11
· Visningar
1 258
Senast: Sockerbit
·
Utrustning Beställde nyligen en produkt från en stor webbutik, en vara som ingår i deras standardsortiment men lik allt annat hos dem så beställs...
2
Svar
22
· Visningar
2 361
Senast: domesticus
·
Utrustning Vilka märken har dressyrschabrak med silikon/grip så de inte glider? Vill gärna slippa spänna fast schabraken. :)
Svar
8
· Visningar
1 842
Utrustning Behöver lite input! Har en svart häst med frieser i sig. Vi kommer börja tävla dressyr i vår. Hon har brun sadel och brunt träns...
Svar
18
· Visningar
2 394
Senast: Amanda_F
·
Utrustning Finns det några bra senskydd som ligger mellan Veredus S och M i storlek? S är lite små runt om men M blir för långa. Krav är att de...
Svar
6
· Visningar
639
Senast: Elektron
·
Utrustning Någon som kan översätta storlekarna P2 V W WE? Vilken ska jag ha? min häst har normalt Full
Svar
2
· Visningar
1 065
Senast: Zevzan
·
Utrustning Hej! Hur många kg får man lasta i en Thule Equiliner?
Svar
6
· Visningar
1 164
Senast: Merali
·
Utrustning Rider ni i dessa när det regnar? De blir ju väldigt fort fula när de blir blöta. Hur gör ni, sköter ni dem på något speciellt sätt? Är...
Svar
11
· Visningar
2 779
Senast: Buck
·
Utrustning Nu kanske det blir en sån ca 10 år gammal....Någon som vet om det är taklucka på dem, samt var belysningen sitter i släpet?
Svar
4
· Visningar
937
Senast: Leeelot
·
Utrustning Hästen är 2 år gammal, inte musklad och något överbyggd vilket tyder på att han lär växa till sig senare förhoppningsvis. Han håller...
Svar
7
· Visningar
4 920

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka