Träning

Om ridning generellt samt om att ha ridning som fritidsintresse. Hanteringsträning, inridning och grundutbildning. Olika grenars ridning diskuteras under respektive gren. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

T
Träning Är det många som har möjlighet att träna sina hästar i rundkorall? Skulle vilja ha lite tips på övningar. Min häst vänder jättebra innåt...
Svar
4
· Visningar
3 282
Senast: Arabian
·
C
Träning ...mer än andra. Skulle jag vilja skriva om. Blir man inte lite tveksam att lämna sina hästar till vissa, om man kollar upp vissa...
Svar
17
· Visningar
1 569
Senast: Shenzi
·
C
Träning Jag fick hem ett varmblodssto för en månad sedan. En otroligt snäll dam på 14 år. Ska använda henne som promenad och körhäst. Efter en...
Svar
6
· Visningar
1 157
Senast: casiopeja
·
Träning Ja, ni vet, när man lydnadstränar med hund och vill tala om för hunden att nu är det slut på lydnadspasset, så varsågod och "hopp och...
Svar
2
· Visningar
809
Senast: Targa
·
K
Träning Jag skulle så gärna vilja ha några råd och tips på hur jag ska lösa det här problemet. Har inte befunnit mig i någon liknande situation...
Svar
5
· Visningar
925
Senast: Eastwick
·
Träning Hoppas det här blev rätt forum Jag har betämt mig för att skaffa häst och har börjat leta häst, men jag är nogrann och vet att det kan...
Svar
4
· Visningar
1 054
Senast: Becca85
·
G
Träning hej! :) vad menar man när man säger att hästen går emot bettet ? en gammal ridinstuktör till mej sa att min pålle nästan alltid går...
Svar
5
· Visningar
1 065
Senast: Gauti
·
S
Träning Ni som har frieserhästar, kan ni berätta hur dom är i psyket. hur är era att rida? själv har jag haft en frieser kille, men han va...
Svar
18
· Visningar
2 598
Senast: JeanineHammer
·
Träning Elvira behöver motion!!:o Hon är lite i rundaste laget, och jag vill inte dra ner på maten då jag tycker att hon ligger på gränsen...
Svar
5
· Visningar
851
Senast: pinky
·
M
Träning Vi har en shettis, som stjäl nappen av minsta barnet, och ibland tar han mössan o springer. Är han avundsjuk? Det verkar nästan så. Om...
Svar
2
· Visningar
771
Senast: murran
·
W
Träning Yes jag HAR letat i alla längd/vikt trådar och läst samtliga inlägg där men tycker inte att jag riktigt får svar på denna ytterst...
Svar
11
· Visningar
2 607
Senast: Weemacred
·
I
Träning Är det någon som har några tips på vad man kan försöka göra med en häst som väver? Alla förslag är glatt välkomna :)
Svar
15
· Visningar
1 770
Senast: Linda.B
·
Z
Ridning Hej! Jag ær ny hær (ursækta æ och ø, jag befinner mig i danmark før tillfællet) och jag undrar hur ofta ni rider akademiskt/barock før...
Svar
14
· Visningar
1 007
Senast: Zab
·
Z
Träning Hej igen.. Jag har problem med en häst (tja, hon har väl problem med mig med ;)) I varjefall, det gäller en welsh cob, sto. Så fort...
2
Svar
32
· Visningar
2 344
Senast: Zab
·
I
Träning Vet inte om denna tråd hamnar rätt men annars får den väl flyttas...;) Joo det är så att vi först tänkt bygga eget stall på gården...
Svar
3
· Visningar
738
Senast: Yrja
·
F
Träning hade inte provat mitt nya täcke till medryttarpållan i spöregn/snö än,men så la ja på d igår,(lösdrift)d har vart vääärsta snöovädret...
Svar
12
· Visningar
970
Senast: Luna10
·
E
Ridning Jag har en unghäst på 2.5 som ja snart ska börja rida in. när kan ja börja träna barock med honom???
2
Svar
37
· Visningar
2 635
Senast: Spider84
·
K
Träning Är på väg att köpa en åring... har transporterats två gånger med kompisar till och från betet.... Nu e frågan hur jag ska göra bäst när...
2
Svar
28
· Visningar
6 097
Senast: Sara-Ida
·
I
Träning Igår när jag var i paddocken med hästen, en valack f. -03 så stod han utan att jag höll i honom eller något när jag fixade linorna. Då...
Svar
6
· Visningar
837
Senast: kenneth
·
K
Träning Hej! Vet inte om den här tråden blev i rätt "kategori".. Men det är så här att jag rider på en ridtravare på 6 år, som mest är...
Svar
6
· Visningar
938
Senast: kentjesus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp