Träning

Om ridning generellt samt om att ha ridning som fritidsintresse. Hanteringsträning, inridning och grundutbildning. Olika grenars ridning diskuteras under respektive gren. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

T
Träning Hej hej alla! Ska åka o titta på en häst imorn, som ägaren ska skänka bort, pga att hon är för vild. det är en 10:årig gammal travare...
2
Svar
21
· Visningar
1 887
Senast: Axelle
·
O
Träning Hej! vad tycker ni om att ha grimman på i hagen? Jag tänker mest på om hästarn smiter och att man ska ha något att fånga dom i då...
2 3
Svar
45
· Visningar
2 992
Senast: Tokmaja
·
Träning Har idag ägnat exakt 58(:crazy:) minuter till att försöka ta fast varmblodet i hagen. När jag kommer gående med grimman och grimskaftet...
Svar
16
· Visningar
1 012
Senast: Cilva
·
Träning Tycker ni det är en bra ide att leka med en häst lös i paddocken... :confused: i detta fallet är det ett 3-årigt arabsto, kan hon bli...
Svar
17
· Visningar
1 384
Senast: helt_galen
·
Z
Träning Min halvfoderponny är väldigt ouppfostrad. Hon har varit här upp sedan i december 2003. När man tar in henne från hagen vll vi gärna ta...
Svar
2
· Visningar
908
Senast: Tuffsan
·
Träning Var ute idag med min kompis och gick ut med en shettis... vi har jobbat på det stallet där shettisen finns i typ ett år.... vi visste...
Svar
7
· Visningar
1 147
F
Träning Idag hände något jättekonstigt. Jag har ett 7-årigt sto som jag köpte som ohanterad 3-åring. Hon är helt fostrad enligt...
Svar
4
· Visningar
1 165
Senast: Fiasnutt
·
P
Träning Ett tips till er som har grimma på i hagen. Sätt fast en nyckelring eller snöre i ringen på käkremmen på grimman och fästa haken i...
Svar
7
· Visningar
1 158
Senast: Dragonfruit_
·
L
Träning Hej hej! Jag sköter och tränar en tvååring. När hon är uppbunden på stallgången så står hon och skrapar med hoven mot golvet. Vi har...
Svar
15
· Visningar
1 160
Senast: ika77
·
B
Träning har tänkt på det här ett tag då jag har haft lätt för att "lägga mig i" folks hästhållning och hamnat i lite blåsväder pga det :angel...
2
Svar
29
· Visningar
2 206
Senast: Qodrofenia
·
Träning I går skulle vi lastträna, vår ponny har tidigare gått rätt på transporten, men efter åtskilliga veterinärbesök förra året så var...
Svar
5
· Visningar
756
Träning Vad gör ni för att få upp motiationen igen?? Jag är så trött och less på allt vad hästar och ridning heter och funderar skarpt på att...
Svar
14
· Visningar
1 233
Senast: waqrish
·
Träning hej ni jag har varit lat och bara låtit min f.d travhäst galoppera i vänster galopp. jag lärde honom kommandot galopp från marken först...
Svar
10
· Visningar
1 038
Senast: CallMeAce
·
M
Träning Var iväg med ponnyn, på ditvägen klampa han in för ingenting i transporten men då hade han en kompis där inne också. Men på hemvägen...
Svar
7
· Visningar
822
Senast: suisyola
·
Träning Min arab kille på 18 år har nu tyvärr fått stått ca en månad.Först gick vi omkull så jag skadade knät,sen har vi haft is gata på rid...
2
Svar
20
· Visningar
1 671
Senast: charmant
·
Träning Den amerikanska kvinnan som var på en ridskola ngnstans i Stockholm. VAD var det hon ville uppnå med sina övningar? :confused: Jag måste...
2 3
Svar
52
· Visningar
3 891
Senast: oh_darling
·
M
Träning .....kan vara rätt svårt ibland :crazy: Har en treåring som är hur snäll som helst att ha att göra med, men ibland har han väldigt svårt...
Svar
8
· Visningar
926
Senast: molla
·
H
Träning Ett rätt omtalat ämne som jag gärna vill höra era åsikter om. När är det okej att bestraffa? Personligen tycker jag att det aldrig är...
2 3 4
Svar
67
· Visningar
5 351
Senast: Horsewhisperer
·
S
Träning Att göra med en häst som har svårt att lita på människor. Har ni några tips? Är medryttare på en arab som antagligen blivit misskött...
Svar
6
· Visningar
924
Senast: sante
·
Träning Nån som har nått tips på hur man kan göra när en häst fått för sig att bajsa i krubban "varje" natt? Är ävldigt frustrerande att behöva...
2
Svar
39
· Visningar
3 531
Senast: reccan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar