Träning

Om ridning generellt samt om att ha ridning som fritidsintresse. Hanteringsträning, inridning och grundutbildning. Olika grenars ridning diskuteras under respektive gren. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

L
Träning Jag har ett Islandsto..tänkte fråga er dressyrfolk hur man kan göra för att få hästen mjukare och lydigare ? Hon är egentligen jättemjuk...
Svar
3
· Visningar
697
Senast: Lipurtà
·
Ridning Är inte så bra på ksillnaderna i dessa ridstilar. Men det jag undrar är: Om det nu är ridning man gör, varför är kör/vagnsraser så...
16 17 18
Svar
341
· Visningar
21 250
Senast: KungTulle
·
Ridning Jag måste bara få skriva av mig- är helt lyckohög:D Jag har i fyra år slitit som en tok med omskolning av min bruksnordis...
2
Svar
24
· Visningar
2 388
Senast: Surprice
·
Z
Träning Funderade på hur gamla barn är när dom börjar rida. Det finns ju på en del ställen "ridlekis" för de minsta innan de börjar "på...
2
Svar
25
· Visningar
4 903
Senast: majola
·
C
Träning Tjah! Jag rider en ponny några gånger i veckan, och jag har ett problem. Jag har så svårt att hålla stilla mina skänklar i...
Svar
8
· Visningar
2 479
Senast: speciell
·
Träning Jag var och tittade på finalerna i Hornsundspokalen och Kungakannan, det som slog mig var vilken skillnad i formen det var på...
Svar
6
· Visningar
1 381
Senast: elle12
·
M
Träning Jag har släppt mitt 8-åriga arabsto på bete.Hon har alltid varit lydig och litat på mig.Jag har NH-tränat henne mycket.Nu sen hon kom på...
Svar
3
· Visningar
925
Senast: marie ireholt
·
I
Träning Jag är lite ny här så jag vet inte om jag hittat rätt forum. Jag är uppfödd med hästar och jag antar att det sitter i ryggmärgen men de...
Svar
2
· Visningar
639
Senast: Page
·
E
Träning Tror tråden ligger väldigt mkt fel :P.Men moderatorn får flytta på den om den inte passar här =). Är det e bra sätt att få nya fina...
Svar
8
· Visningar
1 381
Senast: Page
·
N
Träning Jag har en unghäst på 4 år som jag jobbar med. Har ingen paddock att träna i utan det blir mest i skogen. Han behöver bygga upp...
Svar
4
· Visningar
1 034
Senast: whitetrash
·
Träning Visste inte redigt var jag skulle lägga den här tråden, menmen. Det är så att jag ska visa en åring (sto) i sommar, men jag vet inte...
Svar
1
· Visningar
1 191
Senast: cafu
·
U
Träning brukar ni åka iväg och rida nån annanstans för miljöträning? hur långt brukar ni idåfall åka? har massor av ställen som ja kan åka...
Svar
3
· Visningar
742
Senast: Thora
·
T
Träning Vill höra om det finns någon som var på Showen igår 6/6, i Stocholm. Jag åkte för 3:e gången, denna gången med min 10 åriga dotter...
Svar
17
· Visningar
1 317
Senast: Korven
·
R
Träning Det kan väl knappast bara vara jag som har problem med att min valack glatt betäcker brunstiga ston? Han kastrerades som 1åring, nu...
2
Svar
37
· Visningar
3 605
Senast: tamsan
·
Z
Träning Hur skulle du förklara en mjuk han i tygeln??
Svar
13
· Visningar
1 439
Senast: Zandra90
·
B
Träning hej! jag har länge försökt o lära min unghäst att gå i form men lyckas ej..hur ska jag göra elr hur ska man träna såå hästen gå i form...
Svar
12
· Visningar
1 343
Senast: Piraja
·
J
Träning Min häst heter kanel och rör sig inte i paddocken . liksom vägrar. vad ska jag göra? :cry:
2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 040
Senast: Jenfa_
·
O
Träning Hej! Vet inte om jag hamnat rätt men försöker i alla fall. Har en underbar travare hemma som vi ska försöka att skola om och vi...
Svar
4
· Visningar
751
Träning Hej! Tänkte prata lite med er dressyrmänniskor lite. Jag kommer och invarderar er från islandshästtråden ;) Jag ska börja rida in en...
Svar
1
· Visningar
676
Z
Träning jag har två hästar varav en av dom är ett Halvblod på ca. 170 ganska stor och har väl en väl synlig mankse kan inte kalla det stor manke...
Svar
2
· Visningar
681
Senast: Zandra90
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka