Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag känner inget behov av att frälsa dig, men kanske ett behov av att belysa hur det kan vara för en enskild individ. Varför man söker andra vägar.Samma svar till dig som till Ingela: Jättebra att det fungerar för dig!!
Genom denna tråd så har jag till slut verkligen fått mina erfarenheter och uppfattningar bekräftade.
INGEN av er har kommit med något konkret som skulle kunna visa på motsatsen så att det skulle finnas någon anledning för mig att ändra uppfattning.
Det hade varit intressant att få en annan bild av det hela...
INGEN av er har kommit med något konkret som skulle kunna visa på motsatsen så att det skulle finnas någon anledning för mig att ändra uppfattning.
Nej, ni ser absolut inte ut som ostkrokar!!
Kul att det börjar krypa fram lite folk som har något att visa!!
Ville bara visa att inte alla är sk ostkrokar, jag ser dom själv otroligt sällan på dom träningar som jag deltar i med eller utan häst. Vet inte hur träningarna är norrut. Men här i söder är det ovanligt enligt min egen personliga erfarenhet.
Jeg tilhører riktihnok ikke AR Sverige, og ikke skriver jeg svensk heller. Men AR trent hest har jeg og her kommer et par bilder av AR hest som IKKE går som en "ostkrok" til tross for min urkasse sits...
Leser mye her, men orker ikke svare da jeg synes alle diskusjoner munner ut i hvem som har rett og ikke. I tillegg er jeg dårlig på å skrive på svensk...
Mvh Torill og Boz
När jag var barn däremot så var Oldenburg en vagnshäst
saker händer
Vad fiin han är gamle Håen!!!
Man blir så stolt och glad! Att en gammal granne får visa upp sig så här strålande på Buke! Klappa honom från oss o hälsa från gamle massören!
Du vet om att en oldenburg idag mer är som ett "tyskt halvblod" ?
Oldenburg är bara stamboken
Jag har ju en modern Oldenburg, dvs en häst som är inskriven i den stamboken, men hon har allt i sin stam.
Hannoveraner, westfaler, Rhenländare. Trakhener, Mecklemburger. sachsen...(?).
När jag var barn däremot så var Oldenburg en vagnshäst
Nu är de förädlade och många topphingstar inskrivna i den stamboken.
...Och för länge sedan så var Mecklemburg ett mycekt framgångsrikt avelsförbund (tror det var före krigen)
saker händer
Tror inte min tuigpaarden är mer känslig än ngn annan.