Träning

Om ridning generellt samt om att ha ridning som fritidsintresse. Hanteringsträning, inridning och grundutbildning. Olika grenars ridning diskuteras under respektive gren. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

B
Träning Galoppen? Hur ska jag göra!! Mitt varmblod vill inte ta galoppen, Har gjort allt från grunden, Han kan arbeta (gå i form) både i...
Svar
19
· Visningar
1 182
Senast: Criks Pacific
·
F
Träning Alltså jag har funderat lite...Krävs det något speciellt för att ha en hingst? en bekant till mig pratade om att man måste ha starkare...
Svar
5
· Visningar
1 233
L
Träning Hej alla där ute! Har ett problem med min ponny. Hon går som en klocka på banan och ridhus, vi tävlar hoppning och det går väldigt...
Svar
14
· Visningar
1 203
Senast: Anteya
·
Träning hur gör ni då? rider ni och sådär endå` funderade lite på de igag när vädret var så dåligt och han går ute dyngnet runt...ville inte...
Svar
2
· Visningar
905
Senast: wiberg
·
Ridning Jag och syrran ska på AR läger nästa vecka, det ska bli jättekul! Jag har aldrig provat Akademisk ridning förut och jag längtar tills...
2
Svar
23
· Visningar
2 508
Senast: Totola
·
O
Träning Hej! Jag har ett femårigt halvblodssto, som absolut inte går in i transporten. Jag har lånat ut henne till en tjej på foder, men när de...
Svar
2
· Visningar
766
Senast: Annna_91
·
Ridning Det är Kieffers AR-träns Isabella Någon som har sett det? Vet köpställe? Hade varit en utmärkt present till min kompis:D
Svar
2
· Visningar
1 112
Senast: lady_vip
·
K
Träning Hur känner man att man har fel galopp? har aldrig riktigt fått grepp om det! :P
Svar
3
· Visningar
852
Senast: Julia_1993
·
J
Träning har köpt ny häst och undrar om någon kan hjälpa mig att göra ett tränmingschema. Han är en hopphäst och tänkte tävla hoppning med honom...
Svar
1
· Visningar
705
Senast: Annna_91
·
Träning Jag har precis köpt en 1-åring som jag pysslar med så mycket som möjligt. Vi plockar av och på grimman, lyfter hovar m.m. Här kommer...
Svar
9
· Visningar
1 060
Senast: Dahlia
·
B
Träning Har en shettishingst på 1 år som står på bakbenen så fort han ställs i box...........oavsett om kompisarna är med eller inte. En...
Svar
5
· Visningar
894
Senast: lillamy73
·
Träning Hur lär man en häst vara fastbunden i gången, boxen, spilta osv? Har en 4åring som jag haft i 6månader nu. När hon kom gick det jätte...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
8 399
Senast: axel
·
M
Träning Min kompis föl är tre veckor.Han är en riktig tuffing. Han kan slå efter dom när dom går in till honom,biter och reser sig mot dom...
Svar
2
· Visningar
787
Senast: martha
·
L
Träning jag har sån himla tur som får ha världens underbaraste varmblod så mkt jag vill för ägaren. han e jättefin i all hantering, har haft...
Svar
3
· Visningar
804
Senast: linneahjertamusse
·
S
  • Låst
Träning Min travare kan inte höger galopp, det går verkligen inte. Han har tatt höger galopp en gång men det var bara två steg. Han fattar inte...
Svar
1
· Visningar
681
Senast: IngelaH
·
Träning De flesta hästar jag har träffat på i mitt liv brukar skaka på sig om de rullar sig i boxen (exempelvis om de är blöta). Nu har jag dock...
Svar
3
· Visningar
1 053
Senast: Bison
·
R
Träning Hur tränar jag bäst lastning av föl och sto? Utan mellanvägg? När kan ett förl åka ensamt? Uppbindning? Alla tips och råd mottages...
Svar
11
· Visningar
1 255
Senast: elle12
·
S
Träning Jag har ganska nyligt (ca 3 veckor sedan) fått hem två nya hästar. Ett 20 årigt sto med ett hingstföl på 2 månader. (Gajja och Camaro)...
Svar
3
· Visningar
1 050
Senast: skuggi
·
Träning Min ponny som jag haft nån månad nu är ouppfostrad så det ryker om det .. Hon går rätt över en, vägrar stå still en sekund och igår så...
2
Svar
32
· Visningar
3 353
Senast: Yamima
·
M
Träning Ja, som rubriken säger. Kan man få dit nå muskler eller dylikt för att få mindre manke?
Svar
5
· Visningar
966
Senast: m0rphene
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka