Träning

Om ridning generellt samt om att ha ridning som fritidsintresse. Hanteringsträning, inridning och grundutbildning. Olika grenars ridning diskuteras under respektive gren. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Träning Har en 5-årig valack som är lite speciell. Vill gärna kolla med er erfarna Bukare om nån kanske har några tips på hur vi tar oss framåt...
Svar
3
· Visningar
1 190
Senast: Sar
·
Träning Det kommer med största sannorlikhet vara så att stallkompisen kommer få ta bort sin pålle :cry: Avlivning + "begravning" ska ske...
2
Svar
21
· Visningar
4 183
Senast: Sar
·
Träning Tappade höger framsko vid galopptur i skogen, klånk sa det å smälde till under min fot. Skon var som bortblåst. Kan man ta av den andra...
Svar
9
· Visningar
1 055
Ridning Har en unghäst som varit lite stel i sidorna, vill sjuta ut bakdelen i ena varvet och skjuta in bogen i det andra. Detta är något vi...
Svar
2
· Visningar
903
Senast: ramada
·
S
Träning Hej! Jag hoppas att ni här kan hjälpa mig lite med problem jag har med min häst. Om en månad ska hästen tillbaka till sin rätta...
Svar
13
· Visningar
1 513
Senast: ridtravare
·
M
Träning Min pappa har en gård med några hopphästar som jag hjälper honom att träna. Nu har han en nyinköpt häst som bara snubblar och snubblar...
Svar
4
· Visningar
823
Senast: mysko
·
Träning Tänkte starta en liten tråd om barfota hästar, debatten är het i vårat stall iaf... :devil: Jag har i vanliga fall inget imot...
2
Svar
25
· Visningar
2 679
L
Träning Hej jag vill ha hjälp med min häst hon var en travare så därför ställer hon bara vänster!!! snälla je mig...
Svar
6
· Visningar
829
Senast: Bison
·
U
Träning vet inte om tråden ligger rätt..? men iallafall..min häst ska stå inne på nätterna pga av skada. nu är dom andra i stallet snälla...
Svar
4
· Visningar
1 976
Senast: Pyrusan
·
Träning Jag vet, frågan har varit uppe förut men jag kan inte släppa detta fascinerande ämne! Jag tycker mig inte riktigt ha fått förklaringen...
Svar
18
· Visningar
5 425
Senast: Tora
·
Y
Träning Vet inte om tråden ligger på rätt ställe men jag hoppas det... Jag har svårt att bestämma mig för om jag ska betäcka mitt vblsto med...
Svar
6
· Visningar
851
Senast: Yamima
·
U
Träning jag har funderat massor på de, hur man leder en häst.. jag gör alltid så med min att han får gå snett bakom/snett lite framför men...
2
Svar
24
· Visningar
2 212
Senast: stjarnfall
·
S
  • Låst
Träning Hejsan. det är så att jag hade tänkt söka in på flyinges gymnasie detta året. Och nu frågar jag någon som har gått på flyinges gymnasie...
Svar
1
· Visningar
815
·
L
  • Låst
Träning Någon som har bra balansövningar att dela med sig? :) När anser ni att man har bra balans, hur vet man att man har dålig balans?
Svar
1
· Visningar
1 002
·
C
Träning Bara en liten enkel fråga... Är araber viktbärande???
2 3
Svar
51
· Visningar
4 097
Senast: askungen
·
K
Träning Hej hej! Vad Är D Ponny C ponny osv. Vet att det är olika höjder men vad är vad? och hur ser man skillnad på dom? Tacksam för svar...
Svar
2
· Visningar
744
Senast: Katrine_Elliot
·
Ï
  • Låst
Träning jag har en varmblodstravare på 10 han har gått trav hela sitt liv och jag kan inte för mitt liv få honom att galoppera. är det försent...
Svar
17
· Visningar
1 311
Senast: IngelaH
·
R
Träning HEj, vet inte vart jag ska lägga den här men. Finns det nån lag eller nått liknande om att man inte får tuta eller avsiktligt skrämma en...
2
Svar
25
· Visningar
5 440
Senast: askungen
·
C
Träning vet inte riktigt vart jag ska lägga denne tråden, men hoppas att den ligger rätt.. ;);) Hejsan. Jag har precis köpt mig en nytt sto...
Svar
2
· Visningar
803
Senast: Erikan
·
Träning Jag har precis köpt en unghäst men har dessvärre ingen tidigare erfarenhet av unghästhantering. Hur mycket ska jag tolerera? Hon är född...
Svar
10
· Visningar
1 246
Senast: EvensPila
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka