Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Men ni som planerar eller har begravt hästen hemma, måste man inte ha tillstånd för det??? Har för mig att man inte får gräva ner stora kroppar hur som helst. Nån som vet närmare?
När vi sköt min häst på ängen utanför hagen kom de andra hästarna rusande direkt de hörde skottet. Jag orkade inte vara kvar när han skulle sticka honom så jag gick till bilen. Då stod de fortfarande och tittade med spetsade öron och lyfta svansar.
Jag tror ingen förutom ett sto som mist föl och tvärtom har någon behållning av att lukta på den döda hästen.
Man söker tillstånd för att gräva ner den döda hästkroppen. Jag pratade med miljöinspektör och länsvetrinär.
Hästmänniskan
Jag har ett riktigt dilemma som jag mår riktigt, riktigt dåligt av.
Jag har 2 ston och en äldre valack. Valacken är 20 år, har en åkomma...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.