Låta häst lukta på död häst

Sv: Låta häst lukta på död häst

Lite off-topic...

Men ni som planerar eller har begravt hästen hemma, måste man inte ha tillstånd för det??? Har för mig att man inte får gräva ner stora kroppar hur som helst. Nån som vet närmare?

Sv: Låta häst lukta på död häst

*kl*

När vi sköt min häst på ängen utanför hagen kom de andra hästarna rusande direkt de hörde skottet. Jag orkade inte vara kvar när han skulle sticka honom så jag gick till bilen. Då stod de fortfarande och tittade med spetsade öron och lyfta svansar.
Jag tror ingen förutom ett sto som mist föl och tvärtom har någon behållning av att lukta på den döda hästen.

Man söker tillstånd för att gräva ner den döda hästkroppen. Jag pratade med miljöinspektör och länsvetrinär.

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag har ett riktigt dilemma som jag mår riktigt, riktigt dåligt av. Jag har 2 ston och en äldre valack. Valacken är 20 år, har en åkomma...
2
Svar
24
· Visningar
2 403
Senast: mars
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
2 707
Hundhälsa Jag har gjort en del inlägg här tidigare om min hund som lider av mentala "problem" (vet inte hur annars jag ska beskriva det i korta...
2
Svar
38
· Visningar
3 219
Senast: Sesca
·
Hästvård Köpte hästen i slutet av Oktober, då hade hon ganska mycket vinterpäls redan så vet inte hur det var då, men upptäckte efter en period...
Svar
5
· Visningar
974
Senast: Cactus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama