Träning

Om ridning generellt samt om att ha ridning som fritidsintresse. Hanteringsträning, inridning och grundutbildning. Olika grenars ridning diskuteras under respektive gren. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

U
Träning jag har funderat massor på de, hur man leder en häst.. jag gör alltid så med min att han får gå snett bakom/snett lite framför men...
2
Svar
24
· Visningar
2 212
Senast: stjarnfall
·
S
  • Låst
Träning Hejsan. det är så att jag hade tänkt söka in på flyinges gymnasie detta året. Och nu frågar jag någon som har gått på flyinges gymnasie...
Svar
1
· Visningar
815
Senast: mysko
·
L
  • Låst
Träning Någon som har bra balansövningar att dela med sig? :) När anser ni att man har bra balans, hur vet man att man har dålig balans?
Svar
1
· Visningar
1 002
Senast: mysko
·
C
Träning Bara en liten enkel fråga... Är araber viktbärande???
2 3
Svar
51
· Visningar
4 097
Senast: askungen
·
K
Träning Hej hej! Vad Är D Ponny C ponny osv. Vet att det är olika höjder men vad är vad? och hur ser man skillnad på dom? Tacksam för svar...
Svar
2
· Visningar
744
Senast: Katrine_Elliot
·
Ï
  • Låst
Träning jag har en varmblodstravare på 10 han har gått trav hela sitt liv och jag kan inte för mitt liv få honom att galoppera. är det försent...
Svar
17
· Visningar
1 311
Senast: IngelaH
·
R
Träning HEj, vet inte vart jag ska lägga den här men. Finns det nån lag eller nått liknande om att man inte får tuta eller avsiktligt skrämma en...
2
Svar
25
· Visningar
5 423
Senast: askungen
·
C
Träning vet inte riktigt vart jag ska lägga denne tråden, men hoppas att den ligger rätt.. ;);) Hejsan. Jag har precis köpt mig en nytt sto...
Svar
2
· Visningar
803
Senast: Erikan
·
Träning Jag har precis köpt en unghäst men har dessvärre ingen tidigare erfarenhet av unghästhantering. Hur mycket ska jag tolerera? Hon är född...
Svar
10
· Visningar
1 246
Senast: EvensPila
·
J
  • Låst
Träning Jag rider en varmblodsvallack på 6 år som inte riktigt har fått igång sin galopp ännu, han har ingen rytm i den utan bara tar bettet och...
Svar
1
· Visningar
629
·
Träning *Visste inte var jag skulle posta - ber moderator flytta om tråden ligger fel* Vad jag har förstått så finns det en och annan shettis...
2
Svar
34
· Visningar
2 290
Senast: Linker
·
S
Träning Som några av er vet har min häst - drygt 170 hög och lång i kroppen - aldrig känt sig trygg i trailern. Hon har särskilt de två senaste...
2 3
Svar
44
· Visningar
3 072
Senast: mimus
·
L
Träning Jag har provat simma lite med min islandshäst, det var jätte kul , det verkade hästen också tycka :) Vi simmade bara några simtag sen...
Svar
3
· Visningar
865
Senast: tenesie
·
C
Träning Ett 17-årigt fullblod som får panik när han måste lämna kompisarna i hagen - vad göra? Har börjat att arbeta med valacken ifråga sedan...
Svar
1
· Visningar
651
Senast: tenesie
·
V
  • Låst
Träning Hittade ingen tråd med svar på detta. Jag är medryttare på ett kallblod som har gått i travträning. Hon är född 03, nu går hon bara i...
Svar
3
· Visningar
945
·
Träning det är så att Hajdi är tjurig och gärna tar ett tjuvnyp när man leder henne.. Hon är lydig o går alltid bakom,går aldrig om eller så...
Svar
2
· Visningar
677
Senast: lala
·
A
Träning När börjar ni hantera era fölungar? Redan första dagen?
Svar
14
· Visningar
1 221
Senast: zillax89
·
J
Träning Jag har ett problem och snälla ni , säj inte bara -fråga din insruktör eller liknande.. Min häst är lätt att få att såkallat gå på...
Svar
3
· Visningar
713
Senast: Amk
·
S
Träning Jag har en förbannad huvudvärk pga min störst-bäst och vackrast häst. Hon gick på en dag från en snäll liten sak till en veritabel...
2 3
Svar
57
· Visningar
7 107
Senast: Lorpan
·
F
Träning Idag när jag skulle ta in en av mina hästar från hagen så gick en annan häst till attack - jag ska ta det från början. Hästarna går på...
2
Svar
29
· Visningar
2 499
Senast: Sara-Ida
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar