Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Träning
Om ridning generellt samt om att ha ridning som fritidsintresse. Hanteringsträning, inridning och grundutbildning. Olika grenars ridning diskuteras under respektive gren. Huvudmoderator: Hedinn
Hästhantering
Hoppas tråden hamnat rätt. Vi ska i helgen prova en transport som vi ev ska köpa. Har insett att om hästen ska kunna tränas ordentligt i...
Hästhantering
Igår när jag skulle rida lektion så fick vi välja hästar, och jag valde en valack som jag tyckte såg trevlig ut. (har bara ridit där ett...
Hästhantering
Jag skulle behöva en spark i arslet för att komma igång att klicker-/trickträna mina shettisar. Har letat som en galning på nätet efter...
Hästhantering
Min häst en varmblodig travare, 18 år och sto har ingen respekt för människor i vissa situationer.
När jag tar in henne själv blir hon...
Foder & Strö Ja, alla de gräs jag skrev i första inlägget stod som en grupp. Trodde det var en "testgrupp", men kan ha missförstått. Får höra med vet...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.