Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Träning
Om ridning generellt samt om att ha ridning som fritidsintresse. Hanteringsträning, inridning och grundutbildning. Olika grenars ridning diskuteras under respektive gren. Huvudmoderator: Hedinn
Hästhantering
Hur mycket kan man träna,arbeta en 4 åring? Tips och ideer
mottages gärna. 4 åringen är ett bruks nordis sto. Är riden i ett år,mycket...
Hästhantering
Min åring (10:a) har en tendens till hjorthals (ev) och har en stor underhals. Min fråga är att kan man redan nu "arbeta" på att ta bort...
Hästhantering
hej min kompis har ett russ på 8 år hästen är mycket vältränad och grovt byggd. nu har vissa börjat kalla henne djurplågare för att hon...
Hästhantering
Min häst är väldigt rädd och tittig för saker som befinner sig på marken.
Om jag leder henne så följer hon med mig över stock och sten...
Hästhantering
Har precis fått hem min 3 åring som varit på inridning i tre månader. Var och provred henne innan hon kom hem utan problem MEN nu när vi...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.