Sadeltvång

Sv: Sadeltvång

Ja usch, hon blev inte ens fem år.. :( Men det känns okej så här nu efter ett tag, jag vet att hon slipper ha ont. Hon blev verkligt lynnig mot slutet. Det var hemskt den där sista månaden efter klinikbesöket då vi visste om hennes smärta - men HON visste ju inte att vi visste. T.ex. när vi tog in henne om kvällarna eller bara borstade henne i boxen var hon ängslig och motvillig, hon var hela tiden rädd att vi skulle rida henne. Även om hon hade vilat sedan vi började ana att hon hade ont och bokade klinik, så var det som att hon kopplade ihop mig med den smärtan som kom vid ridningen. Det var inte roligt. :cry:

Liknande trådar

Hästhantering Hej! Jag känner att jag måste få bolla lite med folk som har mer vana av sånna här typer av hästar än mig. I ungefär ett år nu har jag...
Svar
6
· Visningar
1 064
Ridning Hejsan! Nu har jag läst igenom några som har liknande problem här på buke. Dock skiljer sig min historia något från de andra. Jag...
2
Svar
21
· Visningar
2 885
Senast: Roheryn
·
Hästvård Hej! Skriver här desperat i hopp om att nån kanske har en aning om vad som är felet på min ponny. Hon är en 18 årig korsningsponny med...
2
Svar
34
· Visningar
3 415
Senast: Freazer
·
Övr. Grenar Hej jag köpte 2019 en travare. 155cm hög på 16 år. såhär när jag ser tillbaka på det, så stod Trollet alltid inne i ladugården när jag...
2
Svar
34
· Visningar
4 891
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar