Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Träning
Om ridning generellt samt om att ha ridning som fritidsintresse. Hanteringsträning, inridning och grundutbildning. Olika grenars ridning diskuteras under respektive gren. Huvudmoderator: Hedinn
Hästhantering
Min haflinger dam fick för cirka 4 år sedan akutfång, blev behandlad och kollad på ATG och sen dess inte haft några större problem, men...
Hästhantering
Luddig rubrik kanske men jag kommer inte på något bättre och författare kommer jag aldrig bli, men hästar har jag och vill göra det så...
Hästhantering
Hejsan! Min häst är väldigt svår att lasta. Vi har försökt i åtta timmar utan resultat. Vi har testat med linor, sopkvastar, spön, backa...
Hästhantering
Min häst vandrar i hagen om kvällarna, säkert på grund av insekter, men han måste vara otroligt känslig för det är nästan inga där. Han...
Hästhantering
Ja, hur funkar det egentligen? Det är vanligt att man har unghingstar tillsammans men hur funkar det om man till exempel skulle ha äldre...
Hästhantering
Jag har kikat runt och undrar om det är helt omöjligt att hyra B körkortsbil för transport utav häst/hästar? Det kanske finns någon här...
Hundavel & Ras Det är ganska mycket pyssel. Pälsen måste hållas ren och tovor måste hållas efter. Sen gillar inte jag när min hund är igenvuxen så jag...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.