Träning

Om ridning generellt samt om att ha ridning som fritidsintresse. Hanteringsträning, inridning och grundutbildning. Olika grenars ridning diskuteras under respektive gren. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

S
Hästhantering Min ponny har fått en senskada och ska inte ridas på ca 4 månader. Någon som har ett roligt tips om vad man kan hitta på med henne? Jag...
Svar
8
· Visningar
1 185
Senast: Skaploff
·
Hästhantering En tanke som kom upp när jag läste rubriken i den tråden med liten hjärna och stor kropp mm. Om nu hästar är så himla bra på att läsa...
Svar
8
· Visningar
1 405
Senast: Unbeaten
·
J
Hästhantering Hej! har fått reda på att min ponny har "gått" mkt NH , western osånt.. det hade vart kul och kunna göra lite saker,. och bli mer...
Svar
6
· Visningar
1 047
Senast: jessicajosefsson
·
J
Hästhantering Hej!! Jag har en ponny som är svårlastad.. eller hon går ju in oftast men nu det senaste tjurar hon ihop sig och ska INTE gå in i...
Svar
15
· Visningar
1 187
Senast: jessicajosefsson
·
M
Hästhantering http://www.youtube.com/watch?v=SudDb6BnG2c Underbar film:banana:
Svar
2
· Visningar
942
Senast: PheeHee
·
N
Hästhantering Hej, Min häst har en dålig vana som jag hoppas att jag med er hjälp kan få lite bukt på. Det är nämligen så att vid utsläpp så... 2
Svar
24
· Visningar
2 689
Senast: Curta
·
Hästhantering Jag har ett sto, som är 11 år, som inte kan hålla reda på sina ben verkar det som. Hon går omkull när hon springer och leker i hagen... 2
Svar
39
· Visningar
3 735
Senast: Curta
·
Hästhantering Nu är det så att där min medryttarhäst står, där går en annan häst, ett 27 årigt halvblodssto som jag brukar rida eller köra ibland för...
Svar
1
· Visningar
699
Senast: Piraja
·
M
Hästhantering Jag var med min dotter idag på hopptävlingar idag (ponny) Jag var så upprörd när jag var där hur tjejer behandlar sina stackars... 2
Svar
21
· Visningar
2 459
Senast: Eme_liie
·
L
Hästhantering Jag undrar hur ni skulle gjort i detta fallet. I går var vi och hämtade ett sto med föl. Fölet är 2 mån. De går i hagen jämte våra andra...
Svar
9
· Visningar
1 285
Senast: Sammet
·
E
Hästhantering Jag är inte en så värst erfaren ryttare, men jag har mina värderingar och mitt eget sätt vad gäller hästhantering, men är ändå lite... 2
Svar
25
· Visningar
2 723
Senast: Fina
·
Hästhantering Jag har skrivit det här utifrån det jag har sett, och det här är min bild av ridskolor och hästarna som arbetar i dem. 10-åriga... 6 7 8
Svar
144
· Visningar
15 040
Senast: Nemo1
·
T
Hästhantering Ja, jag vet att det redan finns en massa trådar rörande täcken, men efter att ha läst runt lite här och var har jag ändå inte fått svar...
Svar
4
· Visningar
1 034
Senast: pinky
·
A
Hästhantering Hej ! Har ägt en häst sedan jan detta år och är ett sto och haft mkt problem med , hon vari urselt skick när jag fick henne, fick...
Svar
4
· Visningar
1 059
Senast: andar30
·
Hästhantering Tips mottages med öppna armar! För lite drygt en månad sen tog jag hem ett 12-årigt halvblodsto på foder. Hon är trevlig, kommer bra... 2 3
Svar
47
· Visningar
5 754
Senast: Vinja
·
Hästhantering Alla ni som har ägnat er åt hästar en längre tid, vad har ni för åsikt i följande fråga: Är hästen ett stort djur med liten hjärna styrd... 2
Svar
23
· Visningar
4 030
Senast: IIII
·
Hästhantering Är som så att jag skall flytta från Sthlm till Västkusten och skall då såklart ta med mig pålle :) Om det kan ha betydelse så är han en...
Svar
11
· Visningar
1 660
Senast: Krockodil
·
I
Hästhantering Har letat här på forumet men inte hittat svar på min fråga. För att vi ska lära känna varandra från marken vill jag gärna prova att...
Svar
17
· Visningar
3 891
Senast: JustWatchMeMrBlack
·
M
Hästhantering Jag har intresse av att vilja införa lite PNH i en av mina hästars träning, har dock inte möjlighet till hjälp från tränare just nu...
Svar
19
· Visningar
1 558
Senast: JustWatchMeMrBlack
·
Hästhantering Hoppas rätt tråd! Jaha när har ni planer på att ha era hästar inne nattetid, alltså ta in dem för vintern? Det gäller dem som har... 2 3
Svar
45
· Visningar
3 581
Senast: _Runaway_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka