Träning

Om ridning generellt samt om att ha ridning som fritidsintresse. Hanteringsträning, inridning och grundutbildning. Olika grenars ridning diskuteras under respektive gren. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

J
Hästhantering Hej! Ja undrar när ska man börja använda täcke på hästar? Vill ju lixom inte att min polle ska få så mkt vinterpäls =P hehe;) Tacksam... 2
Svar
21
· Visningar
2 483
Senast: jessicajosefsson
·
J
Hästhantering Heej! Ja skulle behöva lite råd... jag har en c-ponny som stegrar.. det är bara när hon protesterar och de verkar som hon gör de för... 2
Svar
36
· Visningar
2 759
·
Hästhantering Hej,jag köpte hem en ny häst den 30:e Augusti.Hon är ett fd travar sto på 13år.Hennes förra ägare lät henne alltid springa ut/in i... 2
Svar
25
· Visningar
3 029
E
Hästhantering Jag har en B-ponnyvalack på 4 år. Han har gått som hingst på en lösdrift i wales fram till i november 08, då han kom till Sverige och...
Svar
8
· Visningar
1 105
Senast: skuggi
·
Z
  • Låst
Hästhantering [vet inte om detta hör hemma här, men jag hoppas.] Jag måste bara få skriva av mig.. jag är inte arg eller något. Bara lite... 2 3
Svar
40
· Visningar
3 537
Senast: IngelaH
·
C
Hästhantering jag ska göra en spånbädd, vad är bäst att strö under? släckt kalk eller stallosan?:)
Svar
12
· Visningar
1 304
Senast: Eme_liie
·
Hästhantering Hej! Jag har en ponny på foder som har ett dåligt förflutet. Blivit vanvårdad, men han är ändå en väldigt snäll ponny. Aldrig sparkat...
Svar
6
· Visningar
1 133
Senast: axel
·
M
Hästhantering Hej! Jag har en D-ponny som jag i stort sett alltid haft problem med sedan jag fick honom för 1 år sedan. Han kan aldrig stå stilla i... 2
Svar
21
· Visningar
3 202
Senast: minponny
·
B
Hästhantering Ev kommer jag att köpa en tvåårig hingst och frågan är hur han ska bo tills vädret medger att han kan kastreras. Ett scenario är att...
Svar
10
· Visningar
1 977
Senast: Miaa
·
E
Hästhantering Lämnade förra veckan ut min häst till en go familj och allting verkade superbra.. Hästen var, av olika anledningar inte vaccinerad, och... 2 3
Svar
49
· Visningar
8 755
Senast: flashlight
·
D
Hästhantering För ett bra tag sen undrade jag om träning när det gäller bakbommen. Tränade utan att komma dit:o, hade ingen som kunde hjälpa mig. Sen...
Svar
4
· Visningar
960
Senast: Donne
·
A
Hästhantering Jag vet egentligen inte var denna tråd passar så moderator får gärna flytta om den ligger bättre någon annanstans! Jag har nu köpt... 2
Svar
30
· Visningar
3 687
Senast: anni0001
·
M
Hästhantering Hej! Söker efter någon som kan ge bra tips ang en häst som oftast går in i transporten med lite havremutor, men som efter ett par... 5 6 7
Svar
135
· Visningar
8 646
Senast: Koppen
·
E
Hästhantering Jag har både regntäcke, vintertäcke, fleestäcke, samt ridtäcke. Regntäcke: Vid kyligt väder eller vid mycket regn eller misstänkt...
Svar
6
· Visningar
1 250
Senast: arabia
·
Hästhantering När täckar ni för natten ?
Svar
11
· Visningar
1 028
Senast: arabia
·
T
Hästhantering Hej hej. Jag har ett problem med min foderhäst som jag delar med min lilla syster. Hästen är en dansk travare 17 år. Han är ibland...
Svar
2
· Visningar
894
Senast: Tossavainen
·
Hästhantering Jag hade tänkt börja hoppa min 08:a Aston när han kommer tillbaka från hingstbetet :) Han har hoppat två gånger med sin mamma. Bara ett...
Svar
4
· Visningar
1 017
Senast: Aston
·
J
Hästhantering Jag skulle vilja ha lite tips på vad man kan göra när hästen verkligen inte vill bli fångad i hagen? Och även tips på vad man kan...
Svar
4
· Visningar
893
Senast: wall
·
J
Hästhantering HejHeej! Ja har ju en c-ponny.. brukar hoppa henne runt 70 cm när ja hopptränar.. sen har ja hoppat en gång ett hinder som låg på 95 cm...
Svar
4
· Visningar
3 393
·
H
Hästhantering Hej! Det här är mitt allra första inlägg här. Jag är 28 år, och levde för hästar under hela min uppväxt. Jag "bodde" i stallet, hade...
Svar
4
· Visningar
1 220
Senast: Honeypixie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka