Träning

Om ridning generellt samt om att ha ridning som fritidsintresse. Hanteringsträning, inridning och grundutbildning. Olika grenars ridning diskuteras under respektive gren. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

G
Hästhantering hej, jag behöver hjälp. jag ha ett sto med föl vid sidan som inte gå att fånga. hon ha ingen grimma på sig :cry: när jag kommer med...
Svar
5
· Visningar
1 196
Senast: Seabaz
·
S
Hästhantering ...kunna ha en shettis-hingst i samma hage som en d-ponny som är sto? //snuffo_12 :)
2
Svar
23
· Visningar
2 255
Senast: snuffo_12
·
L
Hästhantering Min häst har blivit betäckt av en valack! troligen första gången. Hon är 15 år. För några veckor sedan släpptes en äldre valack in i...
Svar
4
· Visningar
1 995
S
Hästhantering Är det bara jag som tycker att det ska finas en max gräns för hur länge en häst ska få gå som ridskolehäst?? Jag var till min gamla...
2 3
Svar
55
· Visningar
7 264
Senast: Dentaku
·
K
Hästhantering Har en snäll, lugn, trygg och lätthanterlig tinkervalack. Han vägrar dock lyfta framhovarna.... Bak går bra men fram är som förgjord och...
Svar
12
· Visningar
1 687
Senast: Lager
·
M
Hästhantering Först var det tal om att jag skulle bli skötare på en häst sen blev det att jag fick rida också om jag ville. Sen helt plötsligt vart...
Svar
14
· Visningar
2 693
Senast: neres
·
W
Hästhantering Har ett importerat sto på 10år som är nervös vid transportering, lastningen går hyggligt bra, körningen går också hyggligt bra men rör...
Svar
16
· Visningar
2 629
Senast: Vinja
·
P
Hästhantering Hej! Jag är helt ny här på bukefalos och skulle behöva lite svar från kunniga personer angående min fjording. Jag är nybörjare...
Svar
18
· Visningar
2 176
M
Hästhantering Min häst har sen jag började hos henne som medryttare vart svår att få in från hagen och jag är rätt säker på att hon har blivit slagen...
Svar
12
· Visningar
1 672
V
Hästhantering Funderar på att ge min pållis lite sommarvila. Han har dock (pga olika sjukdomar) stått en del under våren men vi både klickertränar och...
Svar
9
· Visningar
1 722
P
Hästhantering Hej, En häst som nafsar är väl aldrig trevligt, men vad anser ni som "nafs" egentligen? Mina ena ponny vill väldigt gärna hålla på med...
Svar
4
· Visningar
1 280
Senast: Alexandra_W
·
Hästhantering Eller hur det stavas haha. Okej är allmänt lite nyfiken. Eller snatrare söker litte allmäna råd. Jag är lite, inte orolig, men...
Svar
12
· Visningar
1 499
Senast: Twihard
·
Hästhantering Har ett gammalt sto som på äldre dagar fått ett ettårssto som sällskap. Nu har jag emellertid fått hem en yngre valack som hon har...
Svar
1
· Visningar
842
Senast: universum
·
  • Låst
Hästhantering Halloj allihop! Nu blev vår andre käre tråd låst (den var verkligen lång ;)) så jag tänkte att vi kanske kunde fortsätta här! Lägg...
53 54 55
Svar
1 096
· Visningar
114 329
Senast: IngelaH
·
J
Hästhantering Hej Om två veckor ska jag hämta en liten ponny som jag har hyrt i två veckortill min dotter. Är inte orolig för omvårdnaden av...
Svar
10
· Visningar
1 790
Senast: giffan
·
Hästhantering Har en lite speciell undran :). Precis där jag har min häst finns en sjö, där det finns fler än ett ställe att gå i (även med häst)...
2
Svar
21
· Visningar
6 337
Senast: Corminta
·
E
Hästhantering Hejsan! Jag har idag varit och hyrt ponny till hösten, och ni kan se mig och söta lilla Kiara här på bild: Hästen kommer från...
2
Svar
33
· Visningar
3 517
K
Hästhantering Hur gör ni som transporterar era shetlandsponnyer ? Både fram och bakbommar är ju på tok för höga vilket ju utgör en jättestor fara har...
Svar
10
· Visningar
2 131
M
Hästhantering Hej hej! Jag undrar lite om bettlöst allternativ; Jag tror inte på hackenmore eller "hårda" bettlösa bett men håller på med horsemanchip...
2
Svar
38
· Visningar
5 449
Senast: MorAnna
·
A
Hästhantering Jag funderar hur mycket ni hanterar era föl? Jag tänkte mer de första veckorna tills de ska avvänjas?
2
Svar
26
· Visningar
3 317
Senast: ainasoja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Guldfasanerna
  • Akvarietråden V