Träning

Om ridning generellt samt om att ha ridning som fritidsintresse. Hanteringsträning, inridning och grundutbildning. Olika grenars ridning diskuteras under respektive gren. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

P
Träning Mikn häst har kommit på att ag inte är så stor o stark;) Nej men min häst har alltid varit lite busig när jag skall ta honom till...
2
Svar
20
· Visningar
1 706
Senast: lillamyggan
·
S
Träning Har ridit i många år och har nu på "äldre" (46) dar funderat på vad som händer i hästhoven/benet när man rider på hårt underlag. På...
2
Svar
28
· Visningar
2 511
Senast: Stopek
·
L
Träning Ofta när jag ska tränsa och står lite snett framför henne så brukar hon lägga upp huvudet på min axel. Det är en försiktig gest och jag...
Svar
8
· Visningar
2 356
Senast: norrland65
·
A
Träning för några dagar sedan fick jag tummen ur och började med klickerträning! det gick jätte bra och hon fattade nästan dirket vad det...
Svar
2
· Visningar
782
E
Ridning Jag känner mig som världens sämsta ryttare just nu. Det känns som jag bara vill köpa om hästen och börja om från början för det har...
Svar
12
· Visningar
1 185
Senast: Susan
·
F
Träning Mânga av er fodrar och släpper ut hästarna tidigt....är det för det mesta för att ni har andra tider att passa ocksâ? Ni som inte har...
2
Svar
26
· Visningar
1 770
Senast: fnorr
·
Träning Jag har en svenskfödd islandsvalack som bor hos mig just nu på obestämd tid. Han är 8-9 år och har väl egentligen inte ridits mycket...
Svar
5
· Visningar
1 018
Senast: quitelovely
·
M
Träning Har ett varmblodssto som jag håller på att omskola. Hon har hittat iaf höger galopp jättebra o har t o m börjat söka sej framt nedår...
Svar
4
· Visningar
681
Senast: Minime
·
Träning har inte ridit på en vecka nu pga paddocken är stelfrusen. har inte tillgång till ridhus inom ridavstånd. har ingen transport så jag kan...
2
Svar
39
· Visningar
2 499
Senast: lis1e
·
D
Träning Om man skriver i köpekontrakter att en häst bara får gå vissa klasser gäller detta då för all tid eller?? Likaså undrar jag om man...
Svar
2
· Visningar
739
Senast: Masse
·
L
Träning Ja, jag har ett problem. Min islandshäst vill/kan inte trava för hand. Tycker att jag har fösökt på alla sätt och vis, men jag får...
Svar
5
· Visningar
1 381
Senast: Matilda_o_Bonita
·
J
Träning Hej! jag har ett sto på tio år och som jag började träna NH med i somras, det gick jättebra och jag fortsatte sen när jag kom hem från...
Svar
5
· Visningar
862
Senast: _jossan__
·
F
Träning Hjälp! Min unghäst (5) har helt plötsligt börjat uppföra sig märkligt. Det började med att han gick utåtställd i vänster varv...
Svar
16
· Visningar
1 978
Senast: Pincushion
·
S
Träning Tänkte höra om ni har någon teori om detta: Min kompis häst har under de senaste månaderna utvecklat "nya" muskler på sidorna om...
Svar
4
· Visningar
1 317
Senast: et_flikkan
·
L
Träning Min dotter har en D-ponny som senaste månaden har krånglat med att bocka, stegra sig en bra stund innan ridningen flyter på som den...
Svar
10
· Visningar
1 118
Senast: CaliforniaSwed
·
S
  • Låst
Träning Nu har vi haft flera trådar som handlar om Tidelag alltså sex med djur där diskussionerna har gått hett till. Oavsett hur djursexet...
31 32 33
Svar
657
· Visningar
38 668
Senast: Gunnar
·
H
Träning Har en häst som av olika anledningar blivit ensam i stallet, så här sent på säsongen är det svår att få någon att hyra in sig och lika...
Svar
9
· Visningar
1 536
Senast: TurboDevil
·
B
  • Låst
Träning Spinoff på Stisses tråd där folk inte verkar veta vad dom "röstar" om.. men nu är det väl dags.. vet just DU exakt vad Tidelag...
8 9 10
Svar
185
· Visningar
14 468
M
Träning Hejsan. Jag är 12 år och har nu en jättegullig 23 årig Connemara på foder. Han är snäll på alla sätt och vis men han är väldigt seg...
Svar
4
· Visningar
771
Senast: Moja
·
D
Träning Jag är en riktig fegis, har ett 6 årigt varmblod sedan ca ett halvår tillbaka. Har ridit sedan jag var barn, dock inte regelbundet på de...
2
Svar
32
· Visningar
2 547
Senast: Differans
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar