Vad är Tidelag?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Vad är Tidelag?

Humelibumlan skrev:
Du kanske inte är åtråvärd då? ;)
Denna lilla hingsten var en super trevlig kille, men iband tog sexlusten över... och då var han inte så knusslig med vad han ville sätta på...
Så man borde väl säga att han inbjöd till sex? Tydigare är svårt att vara och han frågade inte direkt om lov heller :smirk:

tack och lov att inget djur vill ha mej...

Humelibumlan skrev:
Var inte argumentet att djuren aldrig inbjuder till sex?
Nu vet du, trots det aldrig hänt dig, att djur kan inbjuda till sex! :idea:

Allvarligt talat verkar du lite desperat i dina försök att behålla din rätt till sex med djur, helt seriöst alltså.....

Olius skrev:
Allvarligt talat verkar du lite desperat i dina försök att behålla din rätt till sex med djur, helt seriöst alltså.....
Jasså? Hur då?? Jag besvarade ett inlägg om att djur aldrig inbjuder till sex? :confused:

Och jag är fortfarande inte för Tidelag, jag tycker fortfarande inte det är ok, jag tycker dessutom fortfarande att det är äckligt och vidrigt och att de som tänder på djur ska få vård.
Däremot tycker jag inte vi ska ha en lag, grundad på äckel och avsky. Och inte en enda gång i dessa trådar har jag sett ett förslag på hur en lag skulle se ut som skulle fungera i praktiken.

Skadas djuret har vi djurskyddslagen och kraften bör läggas på att förbättra den. Hårdare straff för de som plågar djur oavsett hur det plågas!
Skadas inte djuret? Vad ska vi då lagstifta emot som inte blir dubbelmoral?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka