Träning

Om ridning generellt samt om att ha ridning som fritidsintresse. Hanteringsträning, inridning och grundutbildning. Olika grenars ridning diskuteras under respektive gren. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

S
Träning Hur har ni det med hagar... ? Stora/smÅ?? Hur många andra hästar går det i hagen.?? m.m.... tips om hagar ?? vad kan man göra för att...
Svar
7
· Visningar
794
Senast: Långnos
·
G
Ridning Jag letar efter ett bra MEN inte så dyrt bett till min nordis som jag tränar AR med....men jag har hittat ett som jag villha men har...
Svar
12
· Visningar
1 421
Senast: KungTulle
·
T
Träning Alltså jag har ingen aning om vart jag ska skriva detta annars så jag hoppas ni förstår om det inte alls passar in här men jag behöver...
Svar
4
· Visningar
1 091
Senast: superstar
·
Träning Min kbl travare släpper inte upp mig på ryggen längre!:cry: :confused: Och jag kan inte begripa vad som har hänt:crazy: :( Han är...
Svar
17
· Visningar
1 399
W
Träning Jag skulle vilja ha reda på hur ni har det som har hästar inhyrda..... Regler, Priser (vadsom ingår), service mm. Sedan vore det kul...
2
Svar
21
· Visningar
1 749
Senast: Lundby_love
·
Träning Vår 3-åring blir helt hysterisk av att vara ensam i stallet. Eftersom vi bara har 2 hästar händer det ju ganska ofta att han får var...
Svar
8
· Visningar
1 133
Senast: Tölva
·
F
Ridning Har ni varit med om detta? Jag lägger tråden här därför att jag gissar att många här har med sina hästar genomgått ganska stora...
2
Svar
37
· Visningar
3 448
Senast: Kaxman
·
S
Träning hej jag har en sköthäst som är jätte jobbig att ta i hagen. tänkte att ja ska longera han nu istället för att rida lite, tänkte att han...
Svar
11
· Visningar
980
Senast: kimsan
·
S
Träning Min häst gäspar ofta när jag pysslar med henne. Är det ett tecken på välbehag?
2
Svar
29
· Visningar
6 124
Senast: Mirre
·
S
Ridning Hej! Det är så att jag har funderat på att börja rida barock/klassisk ridkonst. Skulle vara roligt att testa. Finns et några riktlinjer...
Svar
7
· Visningar
2 129
Senast: IngelaH
·
Träning gick i tankar idag på jobb om man kanske skulle haft en kanin i en av boxarna härhemma när här blir klart. har ni några erfarenheter av...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
5 799
Senast: Tomaten
·
Träning Är det någon här som vet eller har erfarenhet av hur man fraktar en häst med båt? Funderar också på hur är jobbigt för hästen...
Svar
2
· Visningar
968
Senast: Ramona
·
C
Träning Hej: jag har en busig eller galen häst det beror på hur man ser de som.. Och nu är de snart ingen som vågar rida den förutom jag och jag...
Svar
4
· Visningar
849
Senast: CrazyMia
·
L
Träning Har två stora hästar i en hage, hästarna går ute hela dagarna och står i stallet på natten. Nu är det så att det var andra gången på två...
Svar
4
· Visningar
980
Senast: linda746
·
Träning Min häst är inte glad! Det är något som stör honom. Det har ju gått så himla bra fram tills för ca 3 veckor sedan och det har sakta...
Svar
5
· Visningar
1 227
Senast: hallå
·
R
Träning Jag har sett när jag är runt och kollar på andra hästar när de rids, att ryttarna smäller på med spöet när de ska; gå från skritt...
Svar
16
· Visningar
1 174
Senast: Reebok
·
Träning undrar om det är möjligt att träna upp ett enskilt bakben (om hästen visar sig vara olika musklad/tränad i just det benet) vilka...
Svar
11
· Visningar
2 782
Senast: SusieQ
·
C
Ridning Om du fick välja? *Tränare, (Om så för bara en gång) *Träningsplats *Särskild egenskap hos din häst *Särskild egenskap hos...
2
Svar
32
· Visningar
3 090
Senast: malinsky
·
P
Träning För snart ett år sedan lånade jag hem ett halvblodssto av en släkting till mig. Då var hon 6 år. Precis innan jag fick hem henne så háde...
Svar
4
· Visningar
991
Senast: pyttanki
·
Träning Känner bara att jag måste skriva av mej lite av min frustration... När jag för ett tag sedan, ungefär 3 månader insåg att nu hade jag...
2 3
Svar
49
· Visningar
3 329
Senast: Aliche
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar