Träning

Om ridning generellt samt om att ha ridning som fritidsintresse. Hanteringsträning, inridning och grundutbildning. Olika grenars ridning diskuteras under respektive gren. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

K
Träning Hur sent brukar ni rida på kvällarna? Jag tycker att det känns så sent att åka till stallet och rida efter jobbet nu på vintern. Det har...
2
Svar
32
· Visningar
2 656
Senast: EmmaJo
·
E
Träning Min häst går tillsammans med ett sto som inte är direkt trevligt.. När jag håller på med min häst inne i hagen (som t.ex rättar till...
Svar
19
· Visningar
1 267
Senast: EllPri
·
T
Träning Är mycket tacksam för tips på leksaker som man kan ha i boxen. Så det inte blir så långtråkigt..... Typ nåt som man kan fixa själv...
Svar
14
· Visningar
2 795
Senast: Sock
·
Träning Hallå! Jag är stolt ägare till en finfin ponny som blev 7 nu vid årsskiftet. Han har varit min i några månader och tidigare kom han...
Svar
4
· Visningar
1 079
Senast: linnsan
·
Träning Ja, ni kan ju se min andra tråd här om att lämna iväg min unghäst. Har bestämt mig för att göra det, men det är ju så svårt att hitta en...
Svar
12
· Visningar
1 856
Senast: Lina_Zacha
·
S
Ridning Skulle det inte vara bra med ett eget forum för diskussioner kring alternativa ridstilar? Alltså hopkok av alla de slag som vi nu...
Svar
12
· Visningar
1 172
Senast: sisu
·
F
Träning Vi letar ponny till vår 13 åriga dotter. Har hittat en 11 årig ridskoleponny som verkar. Dom begär 45000 kr som jag tycker verkar lite...
2
Svar
31
· Visningar
3 288
Senast: Matilda_o_Bonita
·
R
Träning nån som vet var man köper back on track paddar billigaste(för benen), e ju så dyrt överallt:(
Svar
3
· Visningar
723
Senast: Panikie
·
Träning Vill bara så gärna berätta om mitt shettissto =) OBS- svammel-varning =P Insparation kanske till hur NH kan förändra och förbättra en...
Svar
7
· Visningar
818
Senast: Skreppur
·
L
Träning Har någon vänlig ;) själ här något tips om hur man ska tänka för att inte luta sig framåt i saden vid lättridning? Som ni kanske förstår...
2
Svar
32
· Visningar
4 497
Senast: DiscoveryGirl
·
R
Träning jag får så dåligt samvete, sitter i ridhus hela veckorna. försöker variera arbetet men de blir ju lätt lite tråkigt i längden. finns...
Svar
4
· Visningar
763
Senast: __Stilett__
·
C
Träning vad anser ni om att göra det? att andra som inte känner eran häst så väl matar den ur handen med godis utan eran tillåtelse & ni inte är...
2
Svar
27
· Visningar
5 731
Senast: Fippel
·
U
Träning Vet inte riktigt var tråden ska ligga... Men nu fick jag ett problem..! Jag har hittat min dröm häst på en annons,jag har inte...
Svar
9
· Visningar
1 200
Senast: ponnyryttaren
·
Y
Träning Hej Jag håller på att sätta igång min häst efter en längre tids vila (pga skada). Vi har nu börjat trava och tölta men tölten är mkt...
Svar
1
· Visningar
528
Senast: Yoshi
·
I
Träning Vet inte om tråden ligger på rätt ställe..... Var kan man annonsera för att nå rätt målgrupp? Söker ev köpare till en 5åring som är...
Svar
2
· Visningar
831
Senast: RebeckaKihlberg
·
Träning En riktig hästflock består av ledarsto,ledarhingst,övriga ston plus unghästar. Ledarstoet leder därför att hon har erfarenheter av var...
2
Svar
29
· Visningar
1 907
Senast: mizz
·
Träning Vad ska jag göra? nej nej nej det som inte får hända har hänt.. just nu.. de senaste veckorna.. hmm.. måste jag erkänna för att kanske...
2
Svar
29
· Visningar
2 398
Senast: linney
·
E
Träning Jag är en sann barfotaslav och vill bara tro på det! Har själv min pålle barfota. Nu har jag läst så mycket skit som folk har skrivit...
2 3
Svar
58
· Visningar
4 112
Senast: Fjordan
·
B
Träning Hejsan!:) Jag och min pojkvän ska renovera upp våran gamla lada som vi har på tomten och bygga ett stall av den. Grejen är den att...
Svar
7
· Visningar
1 256
Senast: Me_minie
·
Träning Hur gör ni när ni möter en häst första gången? Vill ni helst göra det i hagen, i stallet? Tänker ni på er egen hållning och utstrålning...
Svar
3
· Visningar
1 560
Senast: Panikie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama