Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Katthälsa Vi köper alltid fler 10 kg säckar samtidigt bara för att få ner priset och jag förvånas över alla dessa som köper 2 kg säckar med mat på...
2 3
Svar
42
· Visningar
9 184
Senast: Bison
·
Övr. Katt Jag har tittat på bilder och på youtube och många birmakatter är så där härligt fluffiga i pälsen. men Theos päls ligger mer platt mot...
Svar
1
· Visningar
927
Övr. Katt Jag är uppvuxen med katt, nån blandning med okänd pappa. Frisk fysiskt men med usel mentalitet. Mycket älskad dock. Oavsett det så...
2
Svar
28
· Visningar
3 732
Senast: Gimlan
·
Övr. Katt Hittade en mager katthona utanför dörren idag...:cry: Hon var inte rädd för människor men väääldigt hungrig. Har redan två...
2 3
Svar
50
· Visningar
13 290
Senast: Gimlan
·
Övr. Katt Vår katthona har blivit rundare på ganska kort tid. Hon är innekatt (men ej kastrerad). Vi har nyligen (ett par månader sedan) fått hit...
Svar
10
· Visningar
1 851
Senast: aiquen
·
Katthälsa Jag har fått tips om en sida på nätet med extremt billiga priser på foder och sand. Både märken som finns här i sverige och andra. Har...
Svar
4
· Visningar
1 236
Senast: Shark
·
Katthälsa Vår kastrerade hankatt på 8 år har hela livet haft problem till och från med kliande öron , svarthaka och stort pälssläpp. (Men får inte...
Svar
6
· Visningar
2 691
Katthälsa Jag ska åka bort i fem dagar och funderar på hur jag ska göra med katten under tiden. Jag har två alternativ, antingen får hon vara kvar...
Svar
5
· Visningar
1 219
Senast: limona
·
Katthälsa Pappa köpte torrfoder till mig men jag va inte hemma när han skulle lämna det, så nu ligger det i hans baklucka.. Han sa att det är nån...
Svar
2
· Visningar
837
Senast: GoldenL
·
Katthälsa Jag fick min katt när hon var vuxen och då åt hon Eukanuba. Hon är en stor katt, 50/50 Maine Coon, Ragdoll och foderkulorna är små så...
Svar
7
· Visningar
1 813
Senast: Sorbe
·
Katthälsa Idag äter min katt Caesar, Royal Canin Sterilised. Han har hos tidigare ägaren och även hos mig innan han blev kastrerad ätit Royal...
2
Svar
25
· Visningar
7 457
Senast: Ajabaja
·
Övr. Katt Vi har helt plötsligt blivit med katter. Det var grannen som bor ca 400 meter från oss som kvickt måste göra sej av med sina katter...
Svar
5
· Visningar
1 264
Övr. Katt Vi har fått ärva en katt av en nära släkting som nyss avlidit. Egentligen stod i hans testamente att vi ska ta om hand om katten på...
Svar
6
· Visningar
1 901
Senast: Sleepy
·
Katthälsa Satt i soffan och kollade på tv. Så kommer katten och ska in på lådan. men vänder och så ser jag att hon inte vill stödja på fram...
Svar
2
· Visningar
2 301
Senast: Anyo
·
Övr. Katt Måste man fästa ett sånt här klätterträd eller brukar de stå bra på egen hand? :)
Svar
12
· Visningar
1 140
Senast: Chili
·
Övr. Katt Får, om ungefär en månad hem, två små kattbäbisar, honor, som jag skulle vilja ha lite namnförslag till. Jag vill inte att det ska vara...
Svar
12
· Visningar
2 718
Övr. Katt Framöver vill jag skaffa katt, vill ha en fin renrasig hona som jag ev vill använda i avel, men främst blir det ju en familjekatt. Vi...
2
Svar
36
· Visningar
4 606
Senast: skuggi
·
Katthälsa Har lite funderingar om hur katter klarar av att flytta? Jag har två stycken katthonor på 2 år som är otroligt sociala mot mig men...
Svar
0
· Visningar
681
Senast: Eliin_87
·
Katthälsa Jag kommer kastrera syskonparet på snart 6 månader inom ett par veckor, och jag har en 7-årig hona som tvättar och "håller ordning på...
Svar
5
· Visningar
2 242
Övr. Katt Hej! Planerar att skaffa katt så småningom men har ingen aning om vilken ras? Jag vill ha en "lagom" katt aktiveringsmässigt, dvs en...
2 3
Svar
45
· Visningar
7 686
Senast: Sassy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp