Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Katthälsa Undrar om det finns något att göra med en katt som börjat kissa inne?! Har aldrig gjort det förut men nu när hon är 5år gammal har...
2
Svar
25
· Visningar
11 014
Senast: sows
·
Övr. Katt är 8000 kr överpris på en birmahane? Han är fint tecknad och skulle fungera på utställning, men jag är ute efter en sällskapskatt...
Svar
7
· Visningar
6 204
Senast: Ruben
·
Övr. Katt Jag har nyligen tagit emot två ljuvliga vuxna katthonor från katthemmet. Känner dem alltså inte jätteväl än. Katterna, som nog inte haft...
Svar
7
· Visningar
1 196
Senast: aprilmaj
·
Övr. Katt Jag ska ringa till en uppfödare av birmor imorgon och oerfaren som jag är undrar jag vad som är viktigast att fråga om?
Svar
1
· Visningar
814
Senast: Ruben
·
Övr. Katt Jag har letat runt lite på forumet men inte hittat något direkt svar på den frågan. Så hur tusan gör man för att bäst leka med flera...
Svar
4
· Visningar
1 644
Övr. Katt Ska försöka sammanfatta detta så kort som möjligt. (ursäkta långt inlägg!) Obs. är att detta är inte mina katter. Jag är inte heller...
Svar
9
· Visningar
1 453
Senast: lahsd
·
Övr. Katt Jag ber om ursäkt om jag missat något, men hittade ingen tråd som gav direkt svar på min fråga. Jag undrar, vad gillar era katter för...
Svar
5
· Visningar
1 844
Senast: Speedway
·
Övr. Katt Känns som en tråd som en mamma skulle kunna starta om sina barn på Förälder, men... Nu hamnar den här :D Hur mycket tittar era katter...
Svar
17
· Visningar
2 116
Senast: MonteRose
·
M
Övr. Katt Mina två katter har lite speciell stil när de ska dricka, stilar jag inte sett förut. Birman: håller en tass i vattnet (på ytan)...
Svar
15
· Visningar
4 099
Senast: Corax
·
Övr. Katt Hej alla kattvänner, Jag har fått hem en ny liten bekantskap som numera hunnit med att bo hos oss i tre veckor. Hon är fantastiskt fin...
2 3 4
Svar
73
· Visningar
9 148
Senast: Speedway
·
Övr. Katt Jag har äntligen övertalat maken, nu gäller det bara att hitta rätt katt :bump: Vi bor i lägenhet och jag vill absolut ha en katt som...
2
Svar
20
· Visningar
3 776
Senast: Holger
·
Katthälsa Börjar fundera på det där med avmaskning. Mina två katter som bor hos min mamma har vi alltid avmaskat när man upptäcker att de har...
Svar
11
· Visningar
2 617
Senast: Sol
·
Övr. Katt Har kommit till det stadiet där jag bara blir mer och mer frustrerad på min små älskade liv. Har två bondkatter på 1,5 år och de...
2
Svar
21
· Visningar
3 699
Senast: skuggi
·
Katthälsa Hej alla! Är det nån som kan tala om för mig vad Fiv/FeLv/Fip betyder – jag fattar att det är sjukdomsförkortningar av nåt slag, och...
Svar
6
· Visningar
3 589
Senast: Spi
·
Övr. Katt Hej alla!! Jag har tidigare postat en fråga här, om huruvida vi är lämpliga kattägare, och fått massor av jättebra svar! TACK alla...
Svar
6
· Visningar
2 139
·
Katthälsa Hej allihopa, tänkte fråga er om ett litet råd. Vi fick hem en (innekatt) i fredags 30/11. Ägaren valde mig för att den skulle bo inne...
2 3
Svar
49
· Visningar
7 326
Senast: ptr
·
Övr. Katt Jag ska flytta tillbaka till Gotland under januari månad och kommer ta med mig min katt. Jag vet inte riktigt hur jag ska göra det på...
Svar
1
· Visningar
1 304
Senast: limona
·
Övr. Katt Hejsan alla! Jag är helt ny på detta forum, och anledningen till att jag skriver är att vi funderar på att köpa katt. Nu undrar vi...
2
Svar
38
· Visningar
4 047
·
Övr. Katt Är lite i kattköpartagen och försöker luska reda på vilken ras som skulle passa mig bäst. Av någon konstig anledning så gillar jag inte...
Svar
9
· Visningar
2 607
Senast: _FiA_
·
Övr. Katt Det finns på hundforumet så då måste det väl finnas här också!
Svar
8
· Visningar
1 294
Senast: Folshult
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Valp 2025
  • Hjälp!