Happygolucky katthona, finns de?

Sv: Happygolucky katthona, finns de?

Jag har nu min tredje birma och han är mest lik min första som var en hona.
De är/var båda mycket krävande, högljudda och allmänt jobbiga emellanåt.
Mittenbirman var en helbror till honan och helt annorlunda, riktig soffpotatis som sov galet mycket. Men han var uppfödd i lägenhet och de andra har tillgång till uteliv. Därför borde det varit tvärtom kan man tycka men icke sa nicke.
Så min kastrat som är ute dagtid när han tycker vädret är OK kan ändå gå in i ett annat rum på kvällen och hålla klagokonsert. Han kan även sätta igång i samband med solens uppgång och tala om att nu ska vi gå upp!!!!!!
Mina två andra, ragdoll och skogkatt säger knappt ett knäpp, skogisen kurrar och hoppar på bakbenen, raggisen avvaktar i bakgrundan och gör en burn-out när dörren öppnas :eek:

PS Sen jag köpte birman 2006 har jag inga krukväxter,inga prydnadsföremål framme och min vackra pidestal med tillhörande kruka är undanställd...

Liknande trådar

Övr. Katt Som titeln säger. En människa i min närhet (d.v.s. inte jag obviously) vill att deras katt ska få en kull kattungar. Anledningen är helt...
5 6 7
Svar
121
· Visningar
8 126
Senast: Badger
·
Övr. Katt Efter några år utan katt så funderar jag på att bli kattägd igen. Jag är uppvuxen med ett gäng huskatter, men efter att sista katten vi...
Svar
9
· Visningar
1 966
Senast: Lager
·
Övr. Katt Jag har fyra stycken. En hane och tre honor. Är helt såld på rasen. De ger en sån otrolig kontakt och glädje. Klängiga och keliga och...
Svar
12
· Visningar
1 620
Senast: Vogue
·
Övr. Katt Jag har en bekant som har två innekatter (bondkatter). En 3årig hona och en 6månaders hane. Honan har han haft sen hon var liten, och...
Svar
3
· Visningar
1 392
Senast: Majvi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka