Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt En lite hemsk tanke, men...jag vet ju att min kära katt Sigge troligen inte lever så värst länge till. Han är ju redan 20 år och har nog...
Svar
19
· Visningar
22 319
Senast: Pysan
·
Övr. Katt Funderar på att skaffa katt, ev. omplaceringskatt. Finns det någon liknande annonsmarknad som för hästar när det gäller katter? Tänker...
Svar
9
· Visningar
2 192
Senast: Ginne
·
Övr. Katt Jag letar Birmauppfödare i Dalarna som har kattungar på gång eller inom snar framtid. Hittade någon lista på Birmauppfödare men ingen av...
Svar
2
· Visningar
686
Senast: _FiA_
·
Katthälsa Finns det något i människomatsväg som katter inte bör äta? Typ mer än rå kyckling. Min katt har dille på jordgubbar. Jag äter gröt...
Svar
16
· Visningar
50 170
Senast: Gimlan
·
Övr. Katt Över julhelgen bodde dottern hemma med sina 2 innekatter. Dom är bröder och 16 månader gamla och kastrerade. Innan hon flyttade bodde...
Svar
2
· Visningar
765
Senast: Sol
·
Katthälsa I mitten av Juli sa avlivade vi varan gamling (22 ar gammal). Kvar blev en 10 ar gammal katt. det har aven funnits en till katt i...
Svar
2
· Visningar
1 375
Senast: Inglorion
·
Katthälsa Som rubriken lyder - Hur mycket bör kattungen väga innan man kan ge den sin första vaccinationsspruta? Har en kattunge på 11 veckor som...
Svar
3
· Visningar
1 189
Senast: steve
·
Katthälsa Japp, lagom till jul kommer katten hem och kliar vansinnigt mycket i örat i kanske ett dygn, och sen poppar örat upp till abnorma...
Svar
4
· Visningar
7 444
Katthälsa Vad finns det för bra lightfoder? Vår ena kastrerade hona på 13 år har lagt på sig endel det senaste året och väger nu 4,4 kg. Alltså...
2
Svar
27
· Visningar
5 091
Senast: TinyWiny
·
Övr. Katt För ett par månader sen tvingades jag omplacera mina två katter (renrasiga norska skogkatter). Jag var mycket noga med vars de hamnade...
Svar
2
· Visningar
1 296
Senast: Popcorn
·
Övr. Katt Min älskade lilla sköldpaddsfärgade kisse kom hem idag. Hon gick ut på midsommarafton och kom inte hem mer. Jag har blivit mer och mer...
2
Svar
25
· Visningar
3 755
Senast: cirkus
·
Katthälsa Min fläckiga katt försvann med första snön i slutet av november. Jag anmälde efter någon vecka till polisen. Annonserade på blocket och...
Svar
11
· Visningar
1 239
Senast: TinyWiny
·
Katthälsa Hej! Jag har äntligen lyckats övertala min sambo om att vi behöver en katt i hushållet! *segerskratt* Men självklart när man får ett...
Svar
12
· Visningar
1 580
Katthälsa Innehåller hel sill alla näringsämnen en (växande) katt behöver? Eller måste man komplettera med något?
Svar
13
· Visningar
1 855
Senast: labb
·
Katthälsa Hej allesammans! Här sitter det en väldigt orolig matte. Har en kattunge på 6 månader som följer mig nästan var jag än går. Kan...
Svar
11
· Visningar
11 015
Senast: Shark
·
Katthälsa Jag har gjort vad jag läst mig till, mina två tjejer som kommer från ett katthem leker mycket. Det gjorde de redan där, därför blev vi...
Svar
0
· Visningar
891
Övr. Katt Om ni hade haft ett rum över i ert hus/er lägenhet och ni fått möjlighet att inreda det som ett rum till era katter: hur hade ni inrett...
Svar
5
· Visningar
2 567
Katthälsa Jag har två hankatter, 7 månader gamla och kastrerade sedan en månad tillbaka. Den ena börjar bli för tok för tjock, han äter nästan...
Svar
10
· Visningar
2 003
Senast: sthu
·
Övr. Katt Har hört att nästan alla vita katter är döva. Stämmer detta elelr är detta bara en myt?? Funderar på att skaffa en vit katt någon gång...
2 3
Svar
42
· Visningar
19 568
Senast: nyponros
·
Övr. Katt Ja som rubriken lyder, alla säger att min katt är svart. Jag säger att han är mörkbrun, jätte mörk. Ser man honom i rätt ljus så är han...
Svar
7
· Visningar
1 361

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp