Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Katthälsa Sedan i slutet av sommaren har jag en ny gäst ute i stallet. En stor ståtlig hankatt. Först såg jag bara på åtgången av kattmat och på...
Svar
14
· Visningar
2 143
Senast: TinyWiny
·
Katthälsa Hej! Min 16 åriga bonde katt har inte mått så bra de senaste dagarna, han verkar vara hård i magen då han försöker göra sina behov...
Svar
9
· Visningar
1 317
Senast: Kilauea
·
Katthälsa Har ni varit med om det innan? Jag har haft katter i hela mitt liv, men aldrig stött på en som denna.. Att dom inte fungerar på vissa...
Svar
1
· Visningar
2 949
Senast: Pudlan
·
Katthälsa Det blir ju betydligt billigare att köpa en stor 10 kg säck med torrfoder istället för att köpa mindre säckar. Kan man köpa 10 kg säck...
Svar
3
· Visningar
1 553
Senast: Puttis
·
Katthälsa Kan en katt som kissar utanför lådan ett par gånger i halvåret göra det pga sjukdom? Blir så konfunderad över min katt. Tanken var...
Svar
16
· Visningar
2 096
Senast: Whirlie
·
Katthälsa När man får hem en kattunge vid 12 veckors ålder, hur sköter man det med maten? Upppfödaren har gett royal canins mat 4 ggr per dag. men...
Svar
14
· Visningar
16 437
Senast: Bison
·
Övr. Katt Vi har haft en väldigt skygg katt som har stykit omkring vårat hus sen vi flyttade hit (snart två år sedan). Vi har pratat och lockat på...
Svar
3
· Visningar
2 973
Senast: alenchik
·
Övr. Katt Vad skulle era katter säga om de kunde prata? Min ena skulle i alla sammanhang säga: -Jag först! Jag mest! Jag! Jag! Jag! Den...
2
Svar
31
· Visningar
3 486
Senast: zassoo
·
Övr. Katt Det blir ju billigare att köpa en stor säck torrfoder på 15 kg, men jag kommer ha en katt och det tar ju länge innan den tar slut. Hur...
Svar
2
· Visningar
837
Senast: Misiaczek
·
Övr. Katt Finns det? Skulle det fungera? Jag vet att huskattavel är helt tabu inom raskattuppfödningen - och jag är helt med på varför. Det är...
Svar
13
· Visningar
2 119
Senast: cherie
·
Katthälsa Min hankatt, 4-5mån gammal är smal, han väger nästan 3kg men han är ändå smal. Smal och stor i kroppen. Han är kräsen i maten, båda...
Svar
2
· Visningar
1 298
Senast: Simply me
·
Övr. Katt Om man man har 10 sällskapskatter och inte driver verksamhet. Måste man ändå ansöka om tillstånd enligt paragraf 16 då? /Lizzie
Svar
4
· Visningar
939
Senast: lizzie
·
Katthälsa I juni flyttade jag och min sambo in i en lägenhet på andrahandskontrakt där ägaren lämnade sin honkatt till oss. "Vill ni inte ta hand...
Svar
7
· Visningar
1 580
Senast: Whoever
·
Katthälsa Kan det vara okej att nu under en helg (kanske fler dagar ändå upp till en vecka kanske) ha med katterna till föräldrarna men de kommer...
Svar
10
· Visningar
1 112
Senast: sthu
·
Övr. Katt Hejsan! Jag är helt ny på denna hemsida och söker hjälp av er visa kattmänniskor! :bow: Jag har haft en katt som är 1,5 år nu sedan...
Svar
4
· Visningar
1 273
Senast: Sjalen
·
Katthälsa Min katt fäller något så kopiöst! Han är en mix av bondkatt och norsk skogis. Borstar honom dagarna i ända och han fortsätter att fälla!
Svar
11
· Visningar
1 877
Senast: mandalaki
·
Katthälsa Undrar om det finns något att göra med en katt som börjat kissa inne?! Har aldrig gjort det förut men nu när hon är 5år gammal har...
2
Svar
25
· Visningar
10 975
Senast: sows
·
Övr. Katt är 8000 kr överpris på en birmahane? Han är fint tecknad och skulle fungera på utställning, men jag är ute efter en sällskapskatt...
Svar
7
· Visningar
6 202
Senast: Ruben
·
Övr. Katt Jag har nyligen tagit emot två ljuvliga vuxna katthonor från katthemmet. Känner dem alltså inte jätteväl än. Katterna, som nog inte haft...
Svar
7
· Visningar
1 193
Senast: aprilmaj
·
Övr. Katt Jag ska ringa till en uppfödare av birmor imorgon och oerfaren som jag är undrar jag vad som är viktigast att fråga om?
Svar
1
· Visningar
801
Senast: Ruben
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp