Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Katthälsa Vår hankatt ca 7 månader har börjat markera revir inomhus, kastrerade honom förra veckan men han har inte slutat för det än iallafall...
Svar
14
· Visningar
7 611
Senast: Sol
·
Katthälsa hur börjar man. funderade om man skulle testa på mina katter, och se om de äter det. kollade lite i affären idag när jag handlade...
Svar
15
· Visningar
1 816
Senast: vinkelina
·
Övr. Katt Bäst jag frågar redan nu, så att jag gör på rätt sätt. Har för ett par dagar sedan fått hem en kattunge på 12 veckor. Han är...
Svar
6
· Visningar
1 377
Senast: Celija
·
Katthälsa Hur stimulerar ni era katter? Jag har en katt som behöver en del stimulans för att inte riva lägenheten :p Så jag önskar mig lite...
Svar
2
· Visningar
766
Senast: Ankan
·
Katthälsa Det här med att kattmat är dyrt brukar ju dyka upp lite då och då så jag är nyfiken på hur ni ser på det? Hur stora är era matkostnader...
Svar
16
· Visningar
2 913
Senast: Sorbe
·
Katthälsa Idag dog jag en smula inombords. Jag hittade nya knölar på Skinny, min 13-åriga cornish rex som fick elakartade juvertumörer...
2
Svar
20
· Visningar
3 345
Senast: mandalaki
·
Övr. Katt Vad anser ni om stallkatter? Kan inte ha katt inne sålänge som kaninen bor här. Hon är gammal och behöver lugn och ro. Är lös och med...
2
Svar
24
· Visningar
4 357
Senast: Sol
·
Övr. Katt Jag ska inte köpa katt nu, men i framtiden hoppas jag att kunna ha en liten myskatt hemma :D Frågan är bara, hur hittar man rätt...
Svar
9
· Visningar
1 970
Senast: Red_Chili
·
Övr. Katt Hur gammal skulle ni uppskatta att kattungen på bilden är? Jag är osäker själv men gissar på runt 12-13 veckor? En lustig sak...
Svar
1
· Visningar
899
Senast: Sol
·
Katthälsa Hej katt & hund människor. Jag sitter i en dryg sits.. Jag har en katt hona på ca 2 år som är kastrerad, men som ibland kissar utanför...
Svar
10
· Visningar
1 731
Senast: Whirlie
·
Övr. Katt Min älskade lilla kattunge som vi hittade utan mamma i somras. På bilden är hon ca 3 veckor gammal o har precis ätit välling ur...
Svar
0
· Visningar
185
Senast: Lukaskatt
·
Övr. Katt Jag är uppväxt med kattuppfödning och har alltid haft katt, tills i höstas då mina två försvann, troligen tagna av ngt djur.. Nu var...
Svar
12
· Visningar
4 727
Senast: Shark
·
Katthälsa Jag funderar på om det är värt att försäkra sin katt? Vanligt med rätt till vård upp till 20 000 kr. Finns att välja 40 000 kr. Men att...
2
Svar
22
· Visningar
4 266
Övr. Katt Ja, som rubriken lyder, hur är Devon resp Cornish rex i temperament?
Svar
6
· Visningar
1 449
Katthälsa mina katter har *host* gått upp i vikt, så försöker nu banta dem. Köpte royal canin dietmat som skulle ha 17% mindre kalorier och hjälpa...
2
Svar
39
· Visningar
6 015
Övr. Katt jag ska hämta min 12 veckors kattunge nästa helg. Tyvärr så har jag ingen möjlighet att hämta på fredagen och på lördagen hade uppfödare...
Svar
5
· Visningar
1 275
Senast: _FiA_
·
Katthälsa Har en gammal katt som ändrat beteende de sista två dagarna. I förrgår åt hon och var på lådan som vanligt men igår noterade mamma (hon...
Svar
10
· Visningar
6 778
Övr. Katt Har tänkt att köpa lite ny mynta till katterna, men velar lite om vad man ska ha. Vad tycker ni är bäst? Torkat, flytande, blanda...
Svar
8
· Visningar
3 259
Senast: Zarro
·
  • Låst
Katthälsa Hej alla kattvänner! Jag har haft lite problem med bajsande hos min ena hankatt (kastrerad). Vi trodde först att "svarten" var sjuk...
Svar
14
· Visningar
2 307
Senast: mandalaki
·
Övr. Katt Idag var vi hos veterinären för andra gången med vår goa härliga katt Råtten. För att göra e lång historia kort så visade det sig att...
Svar
5
· Visningar
2 285
Senast: Sol
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp