Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt Nåt nytt ord här som jag läst i flera trådar, vad betyder det?
Svar
3
· Visningar
949
Senast: Speedway
·
Övr. Katt Finns det någon sådan? Alltså någon kattras som allergiker kan ha utan att få de symptom de annars fått med en "vanlig" katt? Frågan...
Svar
5
· Visningar
1 289
Katthälsa Jaha, nu har det kommit till den gräns om jag inte vet om mina katter "bråkleker" eller verkligen bråkar. Båda är jämngamla, jag har...
Svar
6
· Visningar
2 965
Senast: nangiialaa
·
Övr. Katt Jag vill skaffa en katt och är intresserad av raserna Maine Coon och Ragdoll. Tänkte om ni kan berätta lite om dom olika raserna då jag...
Svar
16
· Visningar
18 033
Senast: Ramona
·
Övr. Katt haha man säger kanske inte högdräktig men ni förstår nog vad jag menar. min fina kisse är väldigt dräktig nu och jag undrar om någon av...
Svar
7
· Visningar
1 221
Senast: bengeten
·
Katthälsa Mina katter äter bara mjaus tetror (alternativt bozita när jag har varit på djuraffären) och funderar på det här med kycklingvingar för...
Svar
12
· Visningar
2 203
Senast: Michellan95
·
Övr. Katt Är allergisk mot en av mina katter, har varit det sen dag ett. Vilket nu är 4 månader sedan. Tänkte i början att det kanske var hennes...
Svar
0
· Visningar
792
Senast: Modig_Korn
·
Katthälsa Känner väl mest att jag bara inte orkar mer just nu, har haft sån grym otur på husdjursfronten... :cry: Men i alla fall. Var till...
Svar
10
· Visningar
6 016
Katthälsa Jag funderar på om jag ska ge torrfoder och våtfoder. Har läst på lite och många säger att det bästa är att bara ge våtfoder. Men då...
Svar
7
· Visningar
1 465
Senast: Simply me
·
Övr. Katt Hur gör ni vid matningen? Jag skulle vilja att hon väntar tills jag lagt upp all mat och säger varsågod. Men man kanske inte gör så med...
2
Svar
21
· Visningar
3 948
Övr. Katt I veckan, eller iaf under närmste månaden, kommer en liten kattös flytta in hos mig och nu letar jag efter en bra och snygg transportbur...
2
Svar
23
· Visningar
3 727
Senast: MissFideli
·
Katthälsa De här mindre blommorna/växterna som man kan börja köpa nu inför våren, som pärlhyacint, vitsippor, videung, regndroppar och krokus till...
Svar
5
· Visningar
17 595
Övr. Katt Min kastrathane har varit försäkrad sedan jag köpte honom som liten pilt. Nu fyller han nio år i år och helt plötsligt betalar jag sjukt...
Svar
5
· Visningar
1 545
Senast: Sassy
·
Övr. Katt Ja, egentligen tycker väl jag oxå att katt- GPS är överkurs, men mot följande bakgrund funderar jag på att skaffa en: Katten Edward...
Svar
4
· Visningar
4 839
Senast: cewe
·
Övr. Katt Är det vanligt att hankatter skriker efter kastrerade honor? Jag har en drygt 2-årig hona som är kastrerad sedan nästan två år, så hon...
Svar
1
· Visningar
1 133
Katthälsa Min stallkatt har vid två tillfällen under helgen tappat styrseln över ena bakbenet, lagt sig ned på sidan (på höften till det ben som...
Svar
2
· Visningar
1 199
Senast: Mooch
·
Övr. Katt Kan ni lägger bilder här som äldre katt. Min katt heter Olle och är 14 år gammal och alltid busig,lustig och kul katt. Olle alltid...
Svar
6
· Visningar
1 781
Senast: Hyacinth
·
Katthälsa Funderar på att gå över till färskfoder, och vill väl göra det enkelt för min egen skull :o Dels för att jag inte är helt förtjust i...
2
Svar
20
· Visningar
3 202
Senast: Sol
·
Katthälsa Hur är det möjligt att en katt som enbart äter våtfoder blir uttorkad? Hade katten hos veterinär i veckan, blodprovet visade på lätt...
Svar
4
· Visningar
1 700
Senast: mandalaki
·
Övr. Katt har en 7 månaders katt som alltid har ätit ALLT, han älskar rått kött, kyckling mm, ända fram tills några dagar sedan, nu äter han bara...
Svar
0
· Visningar
1 084
Senast: tipsy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp