Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt Om man ger en hona, som man misstänker har väldigt nyligen blivit befruktad, p-piller avbryts en eventuell dräktighet då eller riskerar...
Svar
11
· Visningar
1 339
Katthälsa Hej alla, Min pv har en katt som är snart ett år gammal, en osteriliserad honkatt. Hon är innekatt och har så varit hela tiden...
Svar
16
· Visningar
5 439
Övr. Katt Jag har en bekant som har två innekatter (bondkatter). En 3årig hona och en 6månaders hane. Honan har han haft sen hon var liten, och...
Svar
3
· Visningar
1 374
Senast: Majvi
·
Övr. Katt Igår var den värsta dagen på länge.. Min älskade katt Sigge fick somna in. Han hade något som veterinären tror var en stroke under...
Svar
6
· Visningar
1 328
Senast: Sulax
·
Katthälsa Jag har ett par omplaceringar som flyttat hem till mig från uppfödaren, en hona och en hanne. Anledningen till flytten var att...
Svar
11
· Visningar
4 057
Senast: Sara75
·
Katthälsa Såfin har nyss fyllt nitton år och ær kanske att jæmføra med en mænsklig nittoåring. Hon har har hypertyreose, =høg førbrænning, och...
Svar
0
· Visningar
815
Senast: Skjøldur
·
Övr. Katt Vi har nu bestämt oss för att försöka få katten att äta lite bättre mat. Jag har dock dålig koll på kattmat och min mor (som har katten)...
Svar
1
· Visningar
1 275
Senast: Sol
·
Katthälsa Malla har fått en väldigt underlig grej för sig. När hon går ut på uteplatsen så sätter hon sig och slickar på stenplattorna? Varför...
Svar
1
· Visningar
909
Senast: Tassetass
·
Övr. Katt Försäkrar ni era katter? Jag höll på att få tuppjuck när jag öppnade årets försäkringsbrev :mad:. Om jag sätter alla de där slantarna på...
2
Svar
20
· Visningar
3 007
Senast: Shark
·
Katthälsa Hur länge vågar man fasta en mager katt med mag/kräksjuka? vad ska man göra för att hon inte ska smitta ner resten av flocken?:crazy...
Svar
9
· Visningar
1 449
Senast: Mia_R
·
Övr. Katt Finns det någon här som har koll på SVERAKs regel? Hur räknar man??? Jag blir inte klok på förklaringen på SVERAKs hemsida...förstår...
Svar
5
· Visningar
2 950
Senast: Cheeserica
·
Katthälsa Hej allihopa! Jag sitter här och funderar. Min ena katt (ca 3 år) luktar illa i munnen. Man känner det när hon ligger i soffan...
Svar
18
· Visningar
4 472
Senast: Elina8
·
Övr. Katt Ville bara starta en tråd om hur mysigt det är med katt ändå :love:! Har inte haft katt så länge men nu undrar jag varför jag inte...
Svar
5
· Visningar
1 066
Senast: Popcorn
·
Katthälsa Jag vill-vill-VILL att Malla ska gå på blötmat. Men hon har tyvärr gått från blötmatskisse till torrfoderjunkie och nu vet jag inte hur...
Svar
6
· Visningar
2 403
Senast: Inglorion
·
Katthälsa Min katt blev rejält skadad för snart två veckor sedan, han var nästan helt förlamad i bakdelen. Tack och lov inga frakturer och han är...
Svar
6
· Visningar
1 046
Senast: Sassy
·
Katthälsa Idag är en dålig dag:cry: Vår underbara katt har kräkts och varit väldigt hängig och loj, så vi åkte till vet idag. Där konstaterades...
Svar
18
· Visningar
7 123
Senast: hljomalind
·
Övr. Katt Jag behöver hjälp med tips om hur jag kan föra ihop två vuxna katter! Jag har två katter en som bor hemma och en som bor i stallet...
Svar
2
· Visningar
2 727
Senast: MonteRose
·
Katthälsa Hej! Ska försöka göra en lång historia kort. Jag har två katter, hane 3 (snart) år och hona 7 år. Dom endast ätit blötfoder (Mjau)...
Svar
3
· Visningar
948
Senast: Sasse
·
Övr. Katt Jag kom att tänka på det här igår när jag, med hjälp av en vän, droppade "öronrens" i kattens öron. Katten, Sigge, är ju en diva utan...
2
Svar
23
· Visningar
4 265
Senast: Gimlan
·
Övr. Katt Jag skulle behöva ha tag i en BRA kattsele. Alla jag hittar har antingen varit i dålig modell/utförande, av dåligt material (hårt läder...
2
Svar
35
· Visningar
14 097
Senast: Ceta
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp