Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt På onsdagsmorgonen for vår lilla 10 månader gamla Ludde ut som vanligt, fullt frisk och allt. Kvällen innan var han som vanligt, busade...
Svar
12
· Visningar
3 738
Senast: Skjøldur
·
Övr. Katt Hur brukar ni göra om ni tar med katten när ni hälsar på hos folk, tar ni med lådan då? nu har jag tagit med lådan om jag planerar att...
Svar
7
· Visningar
24 050
Senast: _FiA_
·
Övr. Katt Min kära (nu ickekära) Minimannen har de senaste veckorna satt det i system att leva rövare ca 30 min varje natt kl 4. Det finns...
2
Svar
27
· Visningar
5 885
Senast: MonteRose
·
Övr. Katt När låter ni de små få gå runt i hela bostaden? Mina små blir 7 v på fredag.
2
Svar
23
· Visningar
3 948
Övr. Katt Jag hittar tyvärr ingen kattvakt & jag & sambon har planerat en resa ihop. Nu funderar jag på kattpensionat & tänkte höra mig för vad...
Svar
3
· Visningar
875
Senast: mandalaki
·
Övr. Katt Fick papperna till katterna idag och kollade igenom dom. I en av papperna där det var goda råd från uppfödaren om allt från hälsa till...
Svar
6
· Visningar
1 213
Senast: MonteRose
·
Katthälsa Min lilla Jycke har så konstig kroppsform; framdelen är skapligt hull på och lite muskulös, men bakkroppen är så förtvivlat benig...:(...
Svar
9
· Visningar
1 428
Senast: Milene
·
Katthälsa Kattmaten har gått åt snabbare än planerat och jag har ingen möjlighet att ta mig till stan fören i slutet på veckan så jag måste köpa...
Svar
4
· Visningar
5 295
Senast: MayGrace
·
Katthälsa Vår lille kisse ca 10 månader är ofta snorig och lite täppt i näsan. Han är vaccinerad och kollad av veterinär. Veterinären sa att hans...
Svar
3
· Visningar
1 767
Senast: MayGrace
·
Övr. Katt Vi har en tråd för bilder så jag tänkte att vi kunde ha en tråd för filmer också! Det går ju visserligen att posta videoklipp i...
2
Svar
34
· Visningar
5 962
Senast: Pazuzu
·
Övr. Katt Som någon kanske minns var jag tvungen att avliva min Cornish Rex-hona Skinny för ett tag sedan och efter drygt tretton år med...
2
Svar
36
· Visningar
5 416
Senast: Milene
·
Övr. Katt Varför lägger min katt alla sina mjuka leksaker i vattenskålen? :D
Svar
4
· Visningar
1 184
Senast: fluffig
·
Övr. Katt Det finns väl inget som är så lätt som att vara efterklok? Ångrar mig så bittert, men det hjälper ju inte nu. Bor sedan fyra år i ett...
Svar
10
· Visningar
1 957
Senast: Lotus
·
Katthälsa Jag hämtade i december hem två kattungar ur en snödriva hos en tant ute i skogen. Dom var totalt 3 stycken men en annan tjej tog den...
Svar
9
· Visningar
1 571
Senast: EmmaW
·
Övr. Katt Hej! Jag har en katthona som snart ska få bebisar och jag undrar hur hon beter sig dagarna innan och timmarna innan hon ska föda...
Svar
5
· Visningar
1 384
Senast: MissFideli
·
Katthälsa Varje morgon sen 2 v tillbaka lyfter hon ur nån eller några av ungarna ur hagen. Bara på morgonen. Hon lägger dom på en madrass under...
Svar
9
· Visningar
1 317
Senast: MissFideli
·
Övr. Katt Så, lilla Ellen blir 6 veckor gammal nu i dagarna. Lillflickan är till stor del norsk skogkatt - mamma är 50 % skogkatt och pappa är...
Svar
7
· Visningar
5 353
Senast: Sol
·
Katthälsa Våran ena katthane kom hem med ett sår precis under svansroten för ungefär en vecka sedan. Svansen hängde rakt ner och han...
Svar
2
· Visningar
2 563
Senast: Kratus
·
Katthälsa Hej! Upptäckte att dottern fått ringorm och kollade katterna. En av fyra såg vi hade lite mjäll och lite håravfall. Har läst om det...
Svar
3
· Visningar
1 564
Senast: Coop
·
Övr. Katt Älskade Gizmo nu har du vandrat vidare. Du har gått över regnbågsbron och mött upp Snutten som väntat där. Vem ska nu vänta på mig...
Svar
6
· Visningar
1 122
Senast: Popcorn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka