Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Katthälsa Det har kommit ett nytt fästingpreprat på marknaden såg jag, ett halsband för katt (som, enligt texten, ska lossna om katten fastnar)...
Svar
6
· Visningar
1 619
Senast: MonteRose
·
Övr. Katt Jag har köpt djupfrysta möss (ormmat) i djuraffären och ger till katterna som (ätbar) leksak. Det är perfekt när det regnar och de inte...
2
Svar
23
· Visningar
3 966
Senast: cewe
·
Katthälsa Vi kommer ta över en kastrerad hankatt, han är 6 år och har en känslig mage. Senaste året har han ätit bara torrfoder (royal canin...
Svar
2
· Visningar
959
Senast: turbofling
·
Övr. Katt håller på att välja försäkringsbolag. vilket bolag har ni till era katter? är det något speciellt bolag ni skulle avråda ifrån, eller...
2
Svar
23
· Visningar
3 659
Senast: Sassy
·
Övr. Katt På onsdag ska jag iväg och titta på en katthemskatt :bump: En liten långhårig sköldpaddshona. Än så länge är hon skygg men nyfiken...
Svar
11
· Visningar
1 793
Senast: Gimlan
·
Övr. Katt Har ngn erfarit som rubriken lyder ? Jag har två katter varav den ena jag haft sen 1 år gammal och nu 12 år . Hittekatt från...
Svar
6
· Visningar
1 633
Senast: Red_Chili
·
Katthälsa Fungerar det? Hur ofta kollar ni i så fall? Eller ska man räkna med att katter som får vara ute ska avmaskas regelbundet utan koll?
Svar
14
· Visningar
2 737
Senast: Sol
·
Övr. Katt Jäkla skit (ursäkta språket) men kattungen har fattat att man kan ta sig upp på diskbänken i köket bara man tar i och hoppar...
2
Svar
36
· Visningar
8 730
Senast: fluffig
·
Övr. Katt Hejsan! Jag har två ljuvliga hankatter som bor inne tillsammans med mig. Båda två är kastrerade sen länge. Den senaste tiden har en...
Svar
3
· Visningar
12 299
Senast: Ruben
·
Katthälsa Liten 3kg-katt. Innekatt. Hur mycket borde hon äta ungefär? Vi ger nu Mjau blötmat i tetraförpackning och jag vill ha ett hum om hur...
Svar
11
· Visningar
10 007
Senast: Skjøldur
·
Övr. Katt Vår katt är långhårig och fäller massvis av päls. Hon är också lite mjällig och blir lätt elektrisk, men förhoppningsvis blir allt...
Svar
5
· Visningar
1 947
Senast: Red_Chili
·
Övr. Katt ... och det känns som mitt hjärta har gått sönder. För lite mindre än ett år sedan, efter ännu en otäck infektion från bett av någon...
Svar
8
· Visningar
1 827
Senast: cirkus
·
M
Övr. Katt Hej! Jag har en hon katt här hemma som är dräktig, dock vet jag inte exakt datum för förlossning då jag inte vet när parningen skedde...
2
Svar
23
· Visningar
13 135
Senast: Shark
·
Övr. Katt Två gånger har vi gett våran Ragnar torkad kattmynta i en gammal strumpa. Han blir helt till sig och tar strumpan mellan tassarna och...
2
Svar
27
· Visningar
4 768
Senast: Babe
·
Övr. Katt Vi har köpt nya mattor, bl a en tjock härlig ryamatta. Det är bara det att vår katt vägrar gå på den! Någon som har liknande erfarenheter?
Svar
3
· Visningar
1 162
Katthälsa Har en äldre kastrerad hon katt som alltid vart lite tunn av sig. Hon har större delen av sitt liv levt på Friskis men nu har vi gått...
Svar
6
· Visningar
949
Senast: MonteRose
·
Övr. Katt Jag känner att min misse börjar gå mig lite på nerverna. Han är otroligt pratig. Han har en åsikt om allt. Jamar jamar och jamar. Han...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
8 644
Senast: Freeride
·
Övr. Katt Jag har fått äran att döpa "min" kull som består av 2 chokladspotted tjejer och 4 svartspotted pojkar. Mamma heter S*Palace&Main's...
Svar
16
· Visningar
3 767
Senast: ullo
·
Katthälsa Jag har två innekatter, en hane och en hona, båda kastrerade. Honan vart nyligen kastrerad och då fick jag med mig 400g...
Svar
2
· Visningar
1 261
Senast: _FiA_
·
Övr. Katt Hejsan alla glada katt/djur människor! Jag söker lite råd och tips! Har en norsk skogkatts hona på 5 år och en korsnings hane runt...
2
Svar
29
· Visningar
11 564
Senast: MonteRose
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp