Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt Jag har För två veckor sedan blivit med katt :love: Och, Det här med kattsand, jag blir inte riktigt klok! Pappa fixade sand till lådan...
2
Svar
23
· Visningar
6 086
Senast: sofia77
·
Övr. Katt Hej alla kattmänniskor. Nu senaste veckan har det plötsligt dykt upp en massa katter runtikring på min tomt som jag inte sett...
Svar
7
· Visningar
1 962
Senast: Madick
·
Katthälsa Nån som har lust att hjälpa till att förklara min katts beteende? Jag förstår mig verkligen inte på honom - och även om jag är jätteglad...
Svar
10
· Visningar
2 453
Senast: cewe
·
Övr. Katt Min kompis rekommenderade Modkats kattlåda och jag tycker den verkar väldigt bra och skulle passa "mina" katter. Men priset!? Herregud...
Svar
2
· Visningar
1 930
Senast: MonteRose
·
Katthälsa Min ena stallkatt har blivit tunnare under de senaste månaderna, det är en kastrerad hane, 17 år gammal. Han är pigg och glad för...
Svar
9
· Visningar
3 339
Senast: MonteRose
·
Övr. Katt Jag ville bara tipsa om kattlådor. Förstår inte varför jag inte fått tummen ut tidigare att köpa backar! Köpte billiga stora backar...
Svar
1
· Visningar
888
Senast: Skjøldur
·
Katthälsa Mina föräldrars katt drabbas varje år av klåda kring huvudet, främst framför öron, runt halsen och så. Även benen och magen kliar. Hon...
Svar
4
· Visningar
1 628
Senast: Ioxia
·
Övr. Katt Då och då har det hänt att lilla katten hamnat i luven på en annan. Gissar på honkatt. Jag funderar på om jag kan göra något. Fast hon...
Svar
4
· Visningar
1 252
Senast: TinyWiny
·
Katthälsa Har sett nu dom senaste dagarna att min kattunge (ca 5 Månader) ser ut som han hickar ett par gånger, sedan slutar det och så händer...
Svar
3
· Visningar
18 959
Senast: Prosit
·
Katthälsa Är det någon här som har haft en katt som behövt gipsbandage på ett framben och i så fall, har bandaget suttit kvar där det ska? Har...
Svar
3
· Visningar
1 781
Senast: Zanza
·
Katthälsa Min bror som passar våra katter upptäckte just att den 13-åriga hankatten är svullen på båda sidor av ansiktet, på kinderna och liksom...
Svar
3
· Visningar
8 556
Senast: Vira
·
  • Låst
Övr. Katt Jag tycker det behövs en bildtråd där vi kan visa upp alla våra sötnosar :D Här är mina två. Inte så bra bilder tyvärr...
99 100 101
Svar
2 006
· Visningar
169 941
Senast: Gimlan
·
Katthälsa Nu har det gått en tid sedan jag skrev min förra tråd (http://www.bukefalos.com/f/showthread.php?p=15657553#post15657553) där jag...
Svar
7
· Visningar
1 749
Senast: sows
·
Katthälsa Min far har en katt som har tappat ganska ordentligt med hull den senaste tiden. Ska börja med att säga att en tid hos veterinären är...
Svar
4
· Visningar
1 212
Senast: LovingLife
·
Katthälsa Vi har två st stallkatter som har öronskabb de är tama men inte såpass att vi kommer att kunna hålla i dem och behandla deras öron flera...
Svar
3
· Visningar
1 106
Senast: MayGrace
·
Katthälsa Min lilla katthemskatt som levt i misär sen många år behandlas nu för öroninflammation. Den har hon troligtvis haft länge men hon...
Svar
0
· Visningar
736
Senast: Gimlan
·
Övr. Katt Jag gjorde nåt dumt igår kväll... Har två katter som är vana att vara ute kortare stunder. Det håller sig alltid runt min uteplats och...
Svar
18
· Visningar
2 722
Senast: Got2Be
·
Övr. Katt Hur ofta törs man använda Furminatorn? Så här i pälsfällningstider flyger det ju hår åt höger och vänster så man skulle vilja använda...
Svar
1
· Visningar
919
Senast: MissFideli
·
Katthälsa Satt och bläddrade på blocket och hittade en annons på den här katten Min första reaktion var att den inte såg ut att må så bra...
Svar
3
· Visningar
1 283
Senast: Shark
·
Katthälsa Min ena hankatt kom just insläntrandes med sår på näsa och ben -kattslagsmål såklart. Hur tar jag bäst omhand om det här såret?! Jag...
Svar
12
· Visningar
11 135
Senast: Jeps
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp