Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Katthälsa Jag börjar från början: förra veckan la jag märke till att vår honkatt på två år började slicka på golven hemma. Trodde att det bara var...
Svar
13
· Visningar
2 754
Senast: supersonic
·
Katthälsa Min ena katt har periodvis varit dålig i magen, med väldigt mjuk och/eller helt lös avföring och det stinker utav bara helskotta. När...
Svar
17
· Visningar
5 173
Senast: Sorbe
·
Övr. Katt Är minsann lite sugen på en kattunge. Har 2 vuxna katter som jag skaffade när dom var vuxna. Sambon älskar kisarna och det hade varit...
Svar
0
· Visningar
962
Senast: _Maria_
·
Övr. Katt Min mor har en innekatt och en balkong. Eftersom katten är tokigt uttråkad så börjar jag väl lyckas få morsan att inse att det vore en...
Svar
15
· Visningar
12 712
Senast: ullo
·
  • Låst
Övr. Katt Hur har ni gjort för att kattsäkra era balkonger? Vi har ingen egen katt just nu men är väldigt ofta kattvakt åt min mors kisse. Där vi...
Svar
4
· Visningar
3 529
Senast: bollen__
·
Katthälsa Nu kanske det redan finns en sådan här tråd men eftersom det inte går att söka här (bara via datorn) och Google visar bara en om...
Svar
6
· Visningar
4 785
Katthälsa Hej, I fredags steriliserades vår lilla pärla och hon har sedan dess haft tratt på sig så fort vi ej har full koll på henne. Hon äter...
Svar
3
· Visningar
1 396
Senast: cirkus
·
Övr. Katt Om du har en katt som du behöver kattvakt till, är det okej att ge en gentjänst eller någon grej som betalning eller är det pengar som...
2
Svar
28
· Visningar
9 247
Senast: Magiana
·
Övr. Katt Det verkar som att vi istället för att para Malla i höst, köper en hane och använder oss av. Vi är alltså 2 som kommer äga honom. Jag...
Svar
4
· Visningar
1 684
Senast: MissFideli
·
Katthälsa Har sedan ca en vecka tillbaka märkt att min katt "gråter" på ena ögat, det blir som en stor tårdroppe med klar vätska som sedan rinner...
Svar
2
· Visningar
8 591
Senast: Lyrisk
·
Övr. Katt Jag har en steriliserad honkatt på fyra år. I ett och ett halvt års tid har hon varit opålitlig och gör plötsliga attacker då hon biter...
Svar
4
· Visningar
1 625
Senast: Milene
·
Övr. Katt Jag vet inte riktigt vad jag ska göra! Jag har en ragdoll hona och har startat en liten uppfödning. Den ska förbli liten. Honan är tre...
Svar
7
· Visningar
1 804
·
Katthälsa Vår lille kisse tog blodprover här om dagen, nu på kvällen har han börjat halta på de benet! Syns bara när han går inte när han...
Svar
2
· Visningar
1 264
Senast: MayGrace
·
Katthälsa Har märkt att min katt har varit lite lös i magen de senaste dagarna och jag undrar vad jag skulle kunna göra åt det? Jag har inte...
Svar
2
· Visningar
1 324
Senast: Sorbe
·
Katthälsa Har två katter; en f -05 och en f -12. Honkastrat. Åringen är så smal! Hon har växt väldigt mycket sista tiden, och är väldigt aktiv...
Svar
5
· Visningar
1 890
Senast: turbofling
·
Övr. Katt Känner att jag behöver få skriva av mig lite här. Lite långt inlägg men.. Jag kommer tyvärr att bli tvungen att ta bort min älskade...
Svar
6
· Visningar
1 584
Senast: supersonic
·
Övr. Katt Har en katt som andas i takt med sina "spinningar", har gjort sen han var liten. När han myser börjar han "hyperventilera" och spinna...
Svar
3
· Visningar
7 059
Senast: steve
·
Övr. Katt Den 2/5 (knappt 4 veckor sedan) fick vår katt ungar. Hon mös med en vildkatt så det var inget planerat. Jag har ingen koll på vad som...
Svar
7
· Visningar
1 727
·
Katthälsa Tips på effektivt medel mot fästingar, ej halsband?
Svar
13
· Visningar
1 746
Senast: limona
·
Katthälsa Nu börjar jag tröttna på en av (har två kastrerade hanar på 2 år) mina katters bajsproblem. Han är en mycket kräsen katt med sanden i...
2
Svar
23
· Visningar
4 284
Senast: nangiialaa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka